صدور مجوز اولیه تاسیس 13 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان اصفهان روز گذشته و با حضور کلیه اعضا تشکیل شد.

صدور مجوز اولیه تاسیس 13 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، سیدعلی صالح درخشان امروز 6 بهمن ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تشکیل چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان، از مجموع طرحهای ارایه شده به این نشست، طرح اولیه تاسیس اولین هتل 4 ستاره در شهرستان آران و بیدگل در محور شمال استان تصویب شد.

او اضافه نمود: در این نشست اعضا همچنین با صدور مجوز اولیه تاسیس یک زائر سرا در منطقه مشهد اردهال از توابع شهرستان کاشان و یک مجتمع گردشگری در همین شهرستان (در شمال استان)، تاسیس یک اقامتگاه سنتی در بافت تاریخی شهر زواره از توابع شهرستان اردستان (در شرق استان) و یک سفره خانه سنتی در شهر دولت آباد از توابع شهرستان برخوار (در مرکز استان) موافقت کردند.

درخشان تاکید نمود: اعضا کمیته سرمایه گذاری گردشگری استان با صدور مجوز یک مجتمع گردشگری در شهرستان تیران و کرون، یک اردوگاه و یک محوطه گردشگری در شهرستان فریدونشهر (در محور غرب استان) موافقت کردند.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: با توجه به رشد فزآینده گردشگری کویری در محور شرق استان و به ویژه شهرستان خوروبیابانک، اعضای نشست با صدور مجوز اولیه به منظور تاسیس یک مجتمع گردشگری در معادن پتاس شهرستان ویژه شرکت بهره بردار از این معادن و همچنین یک اقامتگاه بوم گردی جدید در این شهرستان و یک اقامتگاه بوم گردی در روستای نوبهار از توابع شهرستان نایین موافقت کردند.

درخشان اضافه نمود: در چهاردهمین نشست کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری استان، اعضا همچنین با تاسیس یک مجتمع گردشگری در روستای آب ملخ از توابع شهرستان سمیرم(در جنوب استان)، یک اقامتگاه بومگردی در شهر بادرود از توابع شهرستان نطنز (در محور شمال استان) و یک اقامتگاه بوم گردی در شهر طالخونچه از توابع شهرستان مبارکه (در محور جنوب غرب استان) موافقت کردند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 698

به "صدور مجوز اولیه تاسیس 13 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز اولیه تاسیس 13 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید