طرح سوال چهار نماینده از وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت چهار نماینده از وزیر کشور در مورد عملکرد استانی و منطقه ای سوالاتی را مطرح نموده و مهلت قانونی برای آنالیز بیشتر و جلسات تکمیلی به وزیر در مورد این سوالات داده شد.

طرح سوال چهار نماینده از وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی

روح اله نجابت، سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در جلسه امروز مجلس آقایان ورناصری، یوسفی، سعیدی و مولوی سوالاتی در حوزه منطقه ای و ملی از وزیر کشور مطرح کردند و مقرر شد وزیر کشور برای آنالیز و یا اصلاح امور جلساتی را با نمایندگان سوال کننده ترتیب داده و مقدمات قانونی را طبق مهلت مقرری که پیش بینی شد، پیگیری نماید.

وی اضافه نمود: سوالات مطرح شده در مورد تقویت تعامل استاندار با مجمع نمایندگان استان خوزستان، ساماندهی مقررات استخدامی شهرداری ها، توسعه بازارچه مرزی سیستان و بلوچستان و توجه به اشتغال مرزنشینان، پیگیری دلایل ضعف در مدیریت هوشمند ترددهای درون شهری آبادان، بود که در خاتمه این جلسه هیچ کدام از سوالات البته به طور موقت و مشروط به صحن مجلس ارجاع نشد. بعلاوه تعدادی از نمایندگان سوال کننده نیز سوالات خود را پس گرفته و یا به جلسات بعدی موکول نمودند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2099

به "طرح سوال چهار نماینده از وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح سوال چهار نماینده از وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید