عالیشاه: تأخیر در آغاز لیگ برتر فایده ای نداشت، چرا مردم باید اذیت شوند؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از مسائل ایجاد شده برای بلیت فروشی دیدار این تیم برابر پارس جنوبی جم انتقاد کرد.

عالیشاه: تأخیر در آغاز لیگ برتر فایده ای نداشت، چرا مردم باید اذیت شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، امید عالیشاه درباره فزونی یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم گفت: همواره بازی های اول سخت است. چون تیم ها هنوز جا نیفتاده اند و هماهنگی لازم را ندارند. با این حال خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم نتیجه مناسبی کسب کنیم.

وی با اشاره به ناهماهنگی در ورود تماشاگران به استادیوم آزادی گفت: من یک گِله دارم. چرا بلیت فروشی باید اینگونه باشد که مردم اذیت شوند؟ فوتبال بدون مردم هیچ ارزشی ندارد و بی روح خواهد بود. آنها پول می دهند و بلیتی برای آنها صادر نمی گردد. نباید اینگونه باشد که پول از حساب آنها کسر گردد، پشت درهای استادیوم منتظر بمانند و نتوانند وارد شوند. بعد از آن هم درها باز گردد و عده ای داخل شوند و عده ای نتوانند این کار را انجام دهند. باید کار کارشناسی بیشتری انجام گردد.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه الزامات استادیوم های سراسر کشور با وجود تأخیر لیگ برتر رعایت نشد، گفت: پس این تأخیر فایده ای نداشته است. باید حساب شده تر عمل نمایند و امیدوارم بازی های بعد اینگونه نباشد. چون تیم ما تماشاگران زیادی دارد و اگر با این شرایط روبرو باشیم، ضرر می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 281

به "عالیشاه: تأخیر در آغاز لیگ برتر فایده ای نداشت، چرا مردم باید اذیت شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عالیشاه: تأخیر در آغاز لیگ برتر فایده ای نداشت، چرا مردم باید اذیت شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید