عدم رضایت برانکو از ورزشگاه دولن اومورزاکوف، سرخپوشان دیگر بازیکن بزرگسال نخواهند گرفت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از امکانات ورزشگاه اصلی بیشکک قرقیزستان برای میزبانی تیمش از تیم الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رضایت ندارد.

عدم رضایت برانکو از ورزشگاه دولن اومورزاکوف، سرخپوشان دیگر بازیکن بزرگسال نخواهند گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ بعد از تماشای فیلم و تصاویر مربوط به ورزشگاه دولن اومورزاکوف بیشکک مخالفت خود را از میزبانی تیمش در این ورزشگاه از تیم الاهلی عربستان اعلام کرده است. پرسپولیسی ها نهایتاً امروز باید محل میزبانی خود از حریف عربستانی شان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کنند.

دور جدید تمرینات پرسپولیس در حالی از عصر امروز آغاز خواهد شد که قرار است چند بازیکن تستی در تمرین این تیم حاضر شوند تا برانکو عملکرد فنی آنها را زیر نظر بگیرد. این بازیکنان همگی در رده سنی زیر 23 سال و یا 21 سال خواهند بود.

با وجود اینکه جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس قطعی شده است این تیم بازیکنی به لیست بزرگسالان خود اضافه نخواهد کرد، چرا که در حال حاضر 18 بازیکن در لیست بزرگسالان پرسپولیس قرار دارند. البته با این احتساب که کمال کامیابی نیا در جمع سرخپوشان ماندنی شود. این بازیکن فعلاً بر سر مسائل مالی با مسئولان باشگاه پرسپولیس اختلاف دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 785

به "عدم رضایت برانکو از ورزشگاه دولن اومورزاکوف، سرخپوشان دیگر بازیکن بزرگسال نخواهند گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم رضایت برانکو از ورزشگاه دولن اومورزاکوف، سرخپوشان دیگر بازیکن بزرگسال نخواهند گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید