عراق، ائتلاف دولت قانون اقدام شرم آور اتحادیه اروپا را محکوم کرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، فراکسیون پارلمانی ائتلاف دولت قانون اقدام شرم آور اتحادیه اروپا در برافراشتن پرچم همجنسگرایان در عراق را به شدت محکوم کرد.

عراق، ائتلاف دولت قانون اقدام شرم آور اتحادیه اروپا را محکوم کرد

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری السومریه فراکسیون مجلسی ائتلاف دولت قانون برافراشتن پرچم همجنسگرایی در بغداد را محکوم نموده و آن را تجاوز از حدود عرف اجتماعی دانست.

این فراکسیون طی صدور بیانیه ای اظهار داشت که دولت قانون برافراشتن پرچم همجنسگرایان توسط اتحادیه اروپا را به شدت محکوم نموده و آن را عمل بسیار زشتی می داند؛ چرا که کاملا برخلاف ارزش های والای انسانی است.

فراکسیون دولت قانون در مجلس عراق اضافه کرد که این اقدام تجاوز از عرف اجتماعی و تفکر اسلامی و سایر عقاید مذهبی ملت عراق است واز وزارت خارج می خواهیم برای مقابله با این تجاوزات اقدام کند.

فراکسیون ائتلاف دولت قانون از هیئت های دیپلماتیک حاضر در عراق خواست تا به ارزش ها و عقاید ملت عراق احترام گذاشته و از تکرار چنین اقداماتی در آینده خودداری نمایند. این فراکسیون تاکید کردکه هر هیئتی که به کار و ماموریت خود در عراق و نیز ارزش ها و عقاید ملت این کشور احترام نگذارد تعطیل می گردد.

روز گذشته نمایندگی اتحادیه اروپا در عراق در حساب رسمی خود در توییتر اظهار داشت: همزمان با سفارت کانادا، سفارت انگلیس در عراق و دفاتر نمایندگی اتحادیه اروپا در دنیا، امروز (یکشنبه) در بغداد پرچم رنگین کمان (پرچم همجنس گرایان) را به مناسبت روز دنیای مبارزه با همجنسگرا هراسی و تغییر جنسیتی برافراشته و توجه ها را بر حقوق همجنسگرایان معطوف نموده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1043

به "عراق، ائتلاف دولت قانون اقدام شرم آور اتحادیه اروپا را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق، ائتلاف دولت قانون اقدام شرم آور اتحادیه اروپا را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید