عراق مقررات آمد و شد را تا 23 فروردین تمدید کرد، اعلام شرایط هشدار در کربلا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دولت عراق از تمدید مقررات منع آمد و شد تا 23 فروردین برای قطع زنجیره انتقال کرونا خبر داد.

عراق مقررات آمد و شد را تا 23 فروردین تمدید کرد، اعلام شرایط هشدار در کربلا

ه گزارش خبرنگاران، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، دفتر نخست وزیری عراق بیان نمود که درپی گسترش ویروس کرونا در این کشور مقررات منع آمد و شد در سراسر عراق را تمدید کرده است.

طبق مصوبه دولت عراق، مقررات منع آمد و شد تا 11 آوریل (23 فروردین) ادامه خواهد داشت.

عثمان الغانمی، رئیس ستاد ارتش عراق نیز امروز تعدادی از هنگ های ارتش را به تقویت تدابیر منع آمد و شد و کمک به نیروهای پلیس برای شتاب در اجرای تدابیر مامور کرد.

وزارت دفاع عراق در بیانیه ای تاکید کرد: رئیس ستاد ارتش عراق در کنفرانسی فوق العاده با استناد به دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح بخش هایی از نیروهای ارتش را مامور پشتیبانی از نیروهای پلیس به منظور مقابله با شیوع کرونا کرد.

طبق این بیانیه، تعدادی از هنگ های ارتش عراق برای تقویت حضور نیرو و کمک به نیروهای پلیس وارد عمل می شوند و معاون رئیس ارتش با استانداران و فرماندهان پلیس در تماس دائمی خواهد بود.

در همین حال، فرماندهی اتاق عملیات بغداد نیز در بیانیه ای بیان نمود که طی دو هفته گذشته هزاران اماکن عمومی از جمله، ورزشگاه، کافی شاپ، رستوران، استخر، پارک و غیره را به دلیل گسترش کرونا بسته است.

فرماندهی اتاق عملیات بغداد همچنین گزارش داد که از 17 ماه جاری میلادی تا به امروز 1970 ناقض مقررات منع آمد و شد را بازداشت و 572 دستگاه خودرو و موتور سیکلت را نیز توقیف کرده است.

همچنین نصیف الخطابی استاندار کربلا از اعلام شرایط هشدار در کربلا خبر داد.

وی در این باره گفت: از صبح امروز (پنج شنبه) شرایط هشدار در کربلا اعلام شده و نیروهای ارتش و دستگاه های امنیتی تمامی ناقضان مقررات ممنوعیت آمد و شد را بازداشت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 925

به "عراق مقررات آمد و شد را تا 23 فروردین تمدید کرد، اعلام شرایط هشدار در کربلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق مقررات آمد و شد را تا 23 فروردین تمدید کرد، اعلام شرایط هشدار در کربلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید