علی فتح الله زاده: قهرمانی آسیا حق پرسپولیس بود

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال بیان نمود قهرمانی آسیا حق پرسپولیس بود، چون حریف این تیم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

علی فتح الله زاده: قهرمانی آسیا حق پرسپولیس بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علی فتح الله زاده در مورد شرایط این روز های تیم استقلال، گفت: به نظرم استقلال نیاز به خرید یک هافبک وسط بازیگردان دارد. این تیم به شرطی می تواند مدعی قهرمانی باشد که یک هافبک خوب و مطمئن را جایگزین علی کریمی کند.

او افزود: من در ابتدای فصل این مسئله را، هم با فکری و هم سعادتمند (مدیرعامل وقت استقلال) در میان گذاشتم و گفتم که اگر می خواهید تیمی در حد قهرمانی داشته باشید باید یک هافبک وسط خوب خریداری کند. هرچند که جایگزین کردن بازیکنی به جای علی کریمی خیلی سخت است. امیدوارم با جذب یک بازیکن باکیفیت در این این پست شرایط استقلال روز به روز بهتر شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال درباره انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل این باشگاه، گفت: در هر صورت مددی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده و هیئت مدیره هم باید از او حمایت کند تا او بتواند پیروز باشد و به باشگاه کمک کند. البته یکسری اتفاقات هم در جریان انتخاب مددی رخ داد که آن هم جای تعجب دارد.

فتح الله زاده در مورد عدم قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، شرح داد: از اینکه پرسپولیس نتوانست قهرمان شود ناراحت شدم. این قهرمانی حق پرسپولیس بود، چون اولسان هیچ حرفی برای گفتن نداشت. یحیی گل محمدی نشان داد مربی بسیار خوبی است چراکه با وجود جدایی تعداد زیادی ستاره از تیمش و نبود چند بازیکن، نمایش خیلی خوبی داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1455

به "علی فتح الله زاده: قهرمانی آسیا حق پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی فتح الله زاده: قهرمانی آسیا حق پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید