عملیات احداث بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های سربیشه و مود شروع شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سربیشه گفت: شروع عملیات احداث بازارچه های صنایع دستی شهرهای سربیشه و مود شروع شده و امیدواریم تا انتها سال شاهد عملیاتی شدن این مصوبات و بهره برداری از آنها باشیم.

عملیات احداث بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های سربیشه و مود شروع شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، هاشم اتفاقی، با اعلام این خبر اضافه نمود: بازارچه صنایع دستی شهرستان سربیشه در زمینی به مساحت 700 مترمربع، در ضلع شرقی پارک فجر و در مجاورت جاده ترانزیتی بیرجند - زاهدان جانمایی شده است و شامل 16 غرفه و رواق های جلوی غرفه ها و محوطه ای برای اجرای مراسم و برنامه های فرهنگی نصب سیاه چادر عشایری و... است.

او ادامه داد: بازارچه صنایع دستی شهر مود نیز در زمینی به مساحت 3460 مترمربع در قالب پارک بازار چند منظوره بر سر راه روستاهای گردشگری بخش مود و مزار بی بی زینب خاتون جانمایی شده است و عملیات اجرایی آنها از شهریور ماه جاری شروع شده است.

اتفاقی گفت: این دو بازارچه توسط شهرداری های سربیشه و مود با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی احداث خواهد شد و قرار است علاوه بر ایجاد زمینه فروش محصولات، کارگاه هایی برای فراوری صنایع دستی و اجرای ورکشاپ های زنده صنایع دستی است تا علاقه مندان با فرآیند فراوری محصولات نیز آشنا شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 335

به "عملیات احداث بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های سربیشه و مود شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احداث بازارچه های صنایع دستی در شهرستان های سربیشه و مود شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید