لیگ فوتبال ایران شرایط یکسانی با لالیگا و پریمرلیگ دارد، پرسپولیس امسال قهرمان خواهد شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، لوسادا گفت: شرایط لیگ برتر فوتبال ایران با لیگ های معتبر دنیا مانند اسپانیا و پریمرلیگ انگلیس یکسان است.

لیگ فوتبال ایران شرایط یکسانی با لالیگا و پریمرلیگ دارد، پرسپولیس امسال قهرمان خواهد شد

په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی تیم فوتبال گل گهر در گفت و گو با، سیرجان در خصوص حضورش در اسپانیا بیان کرد: من حدود یک ماه گذشته با تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به اسپانیا بازگشتم. فعلا در منزل کنار فرزندان و همسرم هستم.

او در خصوص تمرینات تیم گل گهر بیان کرد: ما تمرینات بازیکنان را به صورت آنلاین زیر نظر داریم. در ابتدا برنامه یک هفته را به بازیکنان می دادیم و این برنامه ها به صورت انفرادی مختص هر بازیکن طراحی می شد. در نهایت آن ها با انجام تمرینات و ارسال ویدیو ما را از شرایط مطلع می کردند.

لوسادا در خصوص شرایط لیگ برتر فوتبال ایران عنوان نمود: وقتی در خصوص لیگ برتر فوتبال ایران حرف می زنیم، در واقع درباره فوتبال در کل دنیا صحبت می کنیم. من با همکاران و دوستانم در لیگ های مختلف فوتبال مانند پریمر لیگ و لالیگا در تماس هستم. از نظر من شرایط لیگ ایران با همه لیگ های که نام بردم مشابه است.

مربی گل گهر درباره آمادگی بازیکنان گل گهر اظهار کرد: من عملکرد تیم های دیگر را رصد می کنم. این بخشی از کار من است. ما همواره عملکرد حریفان را آنالیز می کنیم. ما از دستورالعمل های مختلف برای انجام حرکات ورزشی بازیکنان بسته به نحوه بازی رقبا استفاده می کنیم. با این حال فکر می کنم امسال پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

لوسادا در خصوص تفرکات مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل گهر بیان کرد: آشنایی با مجید جلالی سورپرایز بزرگی برای من بود. ما از روز های اول با یکدیگر در ارتباط بودیم و کار را آغاز کردیم. ما پر از اعتماد به نفس هستیم و ایده و فلسفه مشترکی در فوتبال داریم. فکر می کنم به خاطر همین موارد است که مانند یکدیگر فکر می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1006

به "لیگ فوتبال ایران شرایط یکسانی با لالیگا و پریمرلیگ دارد، پرسپولیس امسال قهرمان خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ فوتبال ایران شرایط یکسانی با لالیگا و پریمرلیگ دارد، پرسپولیس امسال قهرمان خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید