محمودزاده: مالیات ستانی از خانه های خالی از اول بهمن شروع می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، معاون وزیر راه از شروع مالیات ستانی خانه های خالی از اول بهمن 1400 اطلاع داد و گفت: اطلاعات خانه های خالی در ساختار MPLS (الکترونیکی) یا به صورت دستی به سازمان امور مالیاتی ارسال می گردد.

محمودزاده: مالیات ستانی از خانه های خالی از اول بهمن شروع می گردد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، محمود محمودزاده در مورد مالیات بر خانه های خالی اظهار کرد: اخیرا جلسه ای در رابطه با اشتباه برداشت و مباحثی که نیازمند هماهنگی بین دو مجموعه است با رئیس سازمان امور مالیاتی کشور برگزار گردید.

وی ادامه داد: اطلاعاتی که تا امروز در رابطه با خانه های خالی به سازمان امور مالیاتی داده شده شامل یک میلیون و 174 هزار واحد بوده است.

وی با بیان این که اطلاعات مربوط به خانه های خالی حقیقی و حقوقی به سازمان امور مالیاتی ارسال شده است، اضافه نمود: قرار شده در اولین فرصت بخش واحد های حقوقی را ظرف یکی دو روز مجددا برای سازمان امور مالیاتی ارسال کنیم.

وی با اشاره به این که اطلاعات مذکور در ساختار MPLS (الکترونیکی) یا به صورت دستی در اختیار این سازمان قرار خواهد گرفت، افزود: تا 30 دیماه 1400 قانون مهلت داده و از اول بهمن ماه وارد صدور قبض های مالیاتی خواهیم شد. این هماهنگی اجرا شده و همان اطلاعات مجددا ویرایش شده و در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2068

به "محمودزاده: مالیات ستانی از خانه های خالی از اول بهمن شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: مالیات ستانی از خانه های خالی از اول بهمن شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید