مخالفت سازمان لیگ با لغو پارس جم- استقلال

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مسئولان سازمان لیگ با لغو ملاقات پارس جنوبی و استقلال مخالفت کردند.

مخالفت سازمان لیگ با لغو پارس جم- استقلال

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، مثبت شدن تست کرونای 8 عضو تیم استقلال شایعه لغو ملاقات این تیم مقابل پارس جنوبی را بیان کرد. در این خصوص مسئولان استقلال ابتدای جلسه ای را داخل باشگاه برگزار کردند و سپس دکتر نوروزی و سعید رمضانی به سازمان لیگ رفتند و با مدیران این سازمان به صحبت پرداختند.

استقلالی ها به طور تعیین خواستار لغو ملاقات یکشنبه شب خود مقابل پارس جنوبی در جم بوده و هستند اما این درخواست با مخالفت سازمان لیگ روبرو شده است. در این باره طبق آخرین ابلاغیه در صورتی مسابقه یک تیم لغو می گردد که حداقل 25 درصد از اعضای آن کرونا گرفته باشند که درباره استقلال این ماجرا صدق نمی کند.

از سوی دیگر پرواز ساعت 16 استقلالی ها به عسلویه نیز لغو شده اما چون این پرواز اختصاصی است آنها می توانند در ساعت های دیگر راهی شوند. مساله مهم اما جواب تست های مجددی است که استقلالی ها امروز دادند. قرار است جواب این تست ها در سریع ترین زمان ممکن به دست آبی ها برسد و اگر تست جدید تعداد کرونایی های این تیم را افزایش بدهد ممکن است ملاقات استقلال وپارس لغو گردد.

با این حال احتمال لغو مسابقه پارس جنوبی و استقلال نزدیک به صفر است و با این تفاسیر استقلال باید بدون وریا غفوری، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و دو بازیکن رده سنی امید خود که تست کرونایشان مثبت شده راهی جم شوند که این مسائل بعدی را به وجود خواهد آورد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1139

به "مخالفت سازمان لیگ با لغو پارس جم- استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت سازمان لیگ با لغو پارس جم- استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید