مدیر عامل شرکت ملی پست ایران: تعرفه پست افزایش نیافته است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل شرکت ملی پست ایران گفت: تعرفه این شرکت از سال 98 تا به امروز هیچ تغییری نکرده و درخصوص موضوع خانه کتاب هم اگر مسئله ای وجود داشته مربوط به ارتباط ناشران با خانه کتاب بوده است.

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران: تعرفه پست افزایش نیافته است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رمضانعلی سبحانی فر گفت: ما در بحث تعرفه تابع سیاست ها و مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات هستیم و از سال 98 تا به امروز هیچ افزایش تعرفه ای نداشته ایم و فقط بحث سرویس هایی که ارایه می دهیم مطرح است و در کنار سرویس های سفارشی، پیشتاز و ویژه، خدمات ارزش افزوده هم گاهی اوقات ارایه می شود که این خدمات ارزش افزوده توافقی میان شرکت پست و طرف مقابل است.

وی گفت: بر همین اساس ما هیچ افزایش تعرفه ای نداشته ایم و خانه کتاب از سال گذشته با ما توافق نامه ای داشت که شهریورماه قرارداد به اتمام رسید و ما درخواست قرارداد تازه و یا تمدید آن را داشتیم که بر همین اساس خانه کتاب درخواست دو ماه تمدید را کرد و پس از آن وقتی قراردادی منعقد نشد ما، چون باید جوابگوی دستگاه نظارتی باشیم یک روز سرویس را قطع کردیم و همان روز مسئولان خانه کتاب شفاهی اعلام کردند که قرارداد را امضا و هم بدهی را پرداخت می کنند و ما همان موقع با وجود اینکه مبلغی دریافت نکردیم مجدد سرویس را برقرار کردیم و مسئله ای در این خصوص ایجاد نشد.

مدیر عامل پست افزود: ظاهرا تعدادی از ناشران درخصوص تعرفه اظهاراتی بیان کرده بودند در حالی که ما با خانه کتاب قرارداد داریم و سرویس را به آن ها می دهیم و ناشران از آن ها خدمت می گیرند و اگر مسئله ای بوده میان ناشران و خانه کتاب بوده است و ما با خانه کتاب مشکل نداریم و براساس تعرفه های مصوب و بحث سرویس خدمات ارزش افزوده خدمات ارایه می کنیم و ما به ناشران پشت باجه های پستی خدمت نمی دهیم بلکه ما به محل فعالیت آن ها رفته ایم و با این وجود تعرفه ها افزایش پیدا نکرده است.

آقای سبحانی فر با اشاره به اینکه در مذاکره با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب هستیم، گفت: این اقدام سال گذشته با استقبال خوب ناشران و خریداران انجام شد و مشارکت ناشران بیشتر از فضای فیزیکی بود و سال گذشته بیش از یک میلیون و 250 هزار مرسوله را به 850 هزار نشانی ارسال کردیم که 17 هزار نشانی مربوط به روستا ها بود.

وی افزود: ما امسال آمادگی برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب را داریم و گروه های فنی ما با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شیوه های همکاری در حال مذاکره هستند.

بزرگترین مرکز مکانیزاسیون پست کشور و منطقه در حال راه اندازی است

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران گفت: بزرگترین مرکز مکانیزاسیون پست کشور و منطقه که 95 درصد کار آن اجرا شده است، به زودی در تهران راه اندازی می شود.

آقای رمضانعلی سبحانی فر درباره آخرین اقدامات پست در بحث هوشمندسازی و مکانیزاسیون افزود: بحث هوشمند سازی پست را که از یک سال پیش آغاز شده است به جد دنبال می کنیم.

وی گفت: یکی از این اقدامات راه اندازی مراکز تجزیه مبادلات به صورت مکانیزه است که پایه و اساس هوشمندسازی محسوب می شود و می تواند داده های ما را در بخش توزیع، جمع آوری و رهسپاری، پایش کند.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، معاون وزیر ارتباطات افزود: ما هاب های منطقه ای مان را به این مراکز مجهز کرده ایم که یک مرکز در تهران در حال راه اندازی است که بزرگترین مرکز در میان کشور های منطقه محسوب می شود و با راه اندازی آن کمک زیادی به هوشمند سازی پست خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1986

به "مدیر عامل شرکت ملی پست ایران: تعرفه پست افزایش نیافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل شرکت ملی پست ایران: تعرفه پست افزایش نیافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید