طراحی لوگو: مسعود آرمات: سرمربیگری هورسان ریسک بود، خانواده والیبال باید از سیرجان حمایت کند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم والیبال هورسان در خصوص تغییر زمان برگزاری دو هفته پایانی لیگ به علت حضور تیم سیرجان در قهرمانی باشگاه های دنیا گفت: خانواده والیبال هستیم و باید با این تیم همکاری لازم را داشته باشیم.

طراحی لوگو: مسعود آرمات: سرمربیگری هورسان ریسک بود، خانواده والیبال باید از سیرجان حمایت کند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان به سرانجام رسید و سپاهان اصفهان به عنوان تنها تیم بدون باخت لیگ در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است. تیم هورسان رامسر که چند هفته ای است با راهنمایی مسعود آرمات به کار خود در لیگ ادامه می دهد، با پیروزی مقابل آذرباتری ارومیه به سومین برد خود در این فصل دست پیدا کرد و اکنون با 10 امتیاز در صندلی یازدهم قرار گرفته است.

مسعود آرمات در گفت وگو با خبرنگاران به عملکرد تیم خود اشاره و بیان نمود: زمانی که تیم را قبول کردم، ریسک بزرگی بود چون انتهای جدول قرار داشت اما با وقت کمی که تا مسابقه خود داشتیم تیم را از نظر روحی و روانی آماده کردیم و تا حدودی هم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی انجام دادیم. برای بازی دوم که وقت بیشتری داشتیم، بازیکنان را از نظر بدنی هماهنگ تر کردیم و پیروز شدیم. خوشبختانه فرایند روبه رشدی داشتیم. در ادامه با سپاهان بازی کردیم که برای قهرمانی بسته شده است. هرچند مقابله کردیم اما در نهایت زورمان نرسید. روز گذشته هم که مقابل آذرباتری سه امتیاز شیرین گرفتیم.

او در ادامه اضافه کرد: در سه پست بازیکن کم داریم و پاسور و پشت خط زن نداریم به همین علت از پاسور دوم و سوم تیم استفاده می کنیم. خوشبختانه تا به امروز این کار جواب داده و از آنها تشکر می کنم. دست ما خالی است و تا نیم فصل هم نمی توانیم تیم را تقویت کنیم.

آرمات با اشاره به فشردگی های لیگ برتر و انجام دو بازی در هفته بیان نمود: باید شرایط فدراسیون را در نظر گرفت. سازمان لیگ برای برنامه ریزی، شرایط تیم ملی را در نظر می گیرد. فکر می کنم اگر مسابقات با فاصله بیشتری برگزار می شد، بهتر بود اما لیگ باید تا قبل از سال نو تمام گردد تا اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف شروع گردد. ما خانواده والیبال هستیم و باید از تصمیمات سازمان لیگ حمایت کنیم.

او در خصوص انتقاد بعضی از مربیان نسبت به تغییر زمان برگزاری دو هفته سرانجامی دور رفت لیگ به علت حضور تیم فولاد سیرجان در قهرمانی باشگاه های جهان گفت: ما خانواده والیبال هستیم. به جای سیرجان هر تیم دیگری هم که بود باید همکاری لازم را داشته باشیم. اگر تیم سیرجان شرکت نکند عواقب و محرومیت هایی برای والیبال ایران به همراه خواهد داشت. ما در والیبال جهان زبانزد هستیم و باید حضور داشته باشیم. موافق اعزام سیرجان هستم و همکاری می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1400 بروزرسانی: 18 آذر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1924

به "طراحی لوگو: مسعود آرمات: سرمربیگری هورسان ریسک بود، خانواده والیبال باید از سیرجان حمایت کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: مسعود آرمات: سرمربیگری هورسان ریسک بود، خانواده والیبال باید از سیرجان حمایت کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید