مشاور جولیانی با ترامپ درباره اوکراین صحبت کرده است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، یک مشاور وکیل شخصی ترامپ اظهار کرد، در مراسم شامی خصوصی در واشنگتن درباره مساله اوکراین با دونالد ترامپ صحبت کرده است.

مشاور جولیانی با ترامپ درباره اوکراین صحبت کرده است

به گزارش خبرنگاران، روزنامه واشنگتن پست گزارش کرده است، لو پارناس که همراه با ایگور فرومن به تقلب مالی در کمپین ترامپ متهم شده اند، به مشاوران خود گفته اند که در مراسم شامی در واشنگتن در سال 2018 به دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا گفته اند که ماری یوانوویچ، سفیر وقت آمریکا در اوکراین با منافع ترامپ مخالف است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، به گفته افراد آگاه از این مساله، ترامپ در پاسخ به اظهارات او و فرومن گفته، یوانوویچ باید اخراج شود.

پس از آن که پارناس و فرومن متهم شده اند، ترامپ هرگونه ارتباط با آنان را تکذیب کرده و گفته: ممکن است عکسی با آنان داشته باشم چون من با همه عکس دارم. نمی دانم آن ها چه می کنند اما می دانم که احتمالا موکلان رودی (رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ) بوده اند.

به گفته یکی از مقامات سابق دولت آمریکا، صحت ندارد که ترامپ این دو تن را نمی شناسد. ادوارد مک مهن، وکیل پارناس اظهار کرده، پارناس و فرومن به درخواست جولیانی با پترو پوروشنکو، رییس جمهور سابق اوکراین دیدار کرده اند.

مک مهن همچنین گفته است: پارناس بدون درخواست جولیانی که به دستور ترامپ عمل می کند، در اوکراین هیچ اقدامی درباره جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات 2020 و پسرش یا انتخابات 2016 انجام نداده است.

به گفته این وکیل، پارناس و فرومن در ازای انجام تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش به پروشنکو وعده دیداری رسمی را داده اند. این موضوع همان مساله ای است که ترامپ همتای اوکراینی اش را برای آن تحت فشار قرار داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 557

به "مشاور جولیانی با ترامپ درباره اوکراین صحبت کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور جولیانی با ترامپ درباره اوکراین صحبت کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید