معرفی ابتکار کتابیِ شهرداری سمنان در یونیسف

به گزارش مجله زیبایی زندگی، علی اکبر بنی اسدی با بیان اینکه یونیسف به مناسبت برگزاری اجلاس شهرهای دوستدار کودک در سال 2019 تحت عنوان جوایز الهام بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک 2019 از راهکارها یا پروژه های نوآورانه و الهام بخش که موجب ارتقای سطح رفاه و سلامت بچه ها و نوجوانان در سطح محلی، شهرها و جوامع می گردد، تقدیر می نماید، به خبرنگار خبرنگاران در سمنان، گفت: شهرداری سمنان نیز ایده کتابخانه تخصصی رنگین کمان ویژه بچه ها و نوجوانان را به این اجلاس ارائه نموده بود که در کتابچه جوایز الهام بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک از سوی یونیسف چاپ شد.

معرفی ابتکار کتابیِ شهرداری سمنان در یونیسف

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گفته مدیر ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری سمنان، در کتابچه جوایز الهام بخش ابتکار شهرهای دوستدار کودک، 15 نمونه از اقدامات 9 شهر ایران آورده شده است.

علی اکبر بنی اسدی یادآور شد: اخیراً یونیسف ایران و وزارت کشور اعلام کردند که سمنان و 11 شهر ایران به عنوان شهرهای پایلوت دوستدار کودک انتخاب شده اند.

وی گفت: کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کشور در سال 1386 تأسیس شد و با بیش از 13 هزار عضو، دارای بیش از 10 هزار عنوان کتاب است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1141

به "معرفی ابتکار کتابیِ شهرداری سمنان در یونیسف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ابتکار کتابیِ شهرداری سمنان در یونیسف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید