مقاله: شیرخشت برای نوزاد؛ مزایا و عوارض آن چیست؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شما می توانید حدود یک چهارم قاشق چایخوری شیر خشت را با آب مخلوط نموده و از صافی رد کنید؛ سپس آرام آرام به نوزاد بدهید تا بخورد. این محلول را روزی دو تا سه بار می توانید به نوزاد خود بدهید.

مقاله: شیرخشت برای نوزاد؛ مزایا و عوارض آن چیست؟

برای رشد نوزادان شیر خوار، استحکام استخوان بندی آنها و در آوردن زودتر دندان آن ها، شیر خشت موردی مناسب است. شیر خشت به رشد کامل کودک شما یاری می نماید. به جای دادن شربت قند به بچه ها، شربتی از شیر خشت و ترنجبین به کودک بدهید تا استخوان بندی مقاوی داشته باشد.

شما به هنگام تهیه شیرخشت برای نوزاد، می توانید قطره های شیر خشت را از داروخانه ها نیز تهیه کنید که بهداشتی تر خواهند بود. قطره زردی بیلی ناستر که از عصاره شیر خشت بدست آمده، درمان مناسبی برای زردی نوزاد است. در رابطه با میزان مصرف آن حتما باید با پزشک متخصص مشورت کنید و خودسرانه این دارو را به کودک خود ندهید.

این گیاه تب شدید را در بچه ها کاهش می دهد. این مساله قابل توجه است که درخت شیر خشت در شرایط مساعد اقلیمی خود رشد نموده و شیره زیادی از آن استخراج می گردد. اما در صورتیکه در شرایطی غیر از شرایط اقلیمی خود کاشته گردد، رشد می نماید اما شیره مطلوبی نخواهد داشت.

منبع مقاله: شیرخشت برای نوزاد؛ مزایا و عوارض آن چیست؟

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1879

به "مقاله: شیرخشت برای نوزاد؛ مزایا و عوارض آن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: شیرخشت برای نوزاد؛ مزایا و عوارض آن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید