مقصران آلودگی هوا به دادسرا احضار می شوند ، متولیان تکالیف خود را به درستی انجام دهند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سخنگوی دستگاه قضا گفت: این سطح از آلودگی هوا نامناسب است و متولیان مربوطه باید تکالیف خود را به درستی انجام دهند. در ملاقات ها و نشست های که با نهاد های ذیربط دارید، از آن ها بخواهید به مردم گزارش دهند در راستای مأموریت های قانونی خودشان چه کردند؟

مقصران آلودگی هوا به دادسرا احضار می شوند ، متولیان تکالیف خود را به درستی انجام دهند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ سخنگوی دستگاه قضا در هفدهمین نشست خبری خود و در پاسخ به این سوال که دادستان ها در راستای حقوق عامه به موضوع آلودگی هوا ورود کردند؟ سازمان بازرسی پیشتر اعلام نموده بود چندین گزارش در این رابطه ارسال شده آیا مقصران هم اعلام شدند؟ گفت: این سطح از آلودگی هوا نامناسب است و متولیان مربوطه باید تکالیف خود را به درستی انجام دهند. در ملاقات ها و نشست های که با نهاد های ذیربط دارید، از آن ها بخواهید به مردم گزارش دهند در راستای مأموریت های قانونی خودشان چه کردند؟

وی اضافه کرد: بهترین داوران مردم هستند قبلاً سازمان بازرسی ورود نموده بود و گزارش هایی ارسال نموده بود که کیفری و قضائی نشده بود. سال جاری دستور جدی از سوی ریاست قوه قضائیه برای سازمان بازرسی صادر شده تا این سازمان ببیند دستگاه های مختلف وظایف خود را انجام دادند یا خیر. در صورت معین شدن مقصران به دادسرا ارسال می گردد.

بیشتر بخوانید:

مشروح هفدهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 694

به "مقصران آلودگی هوا به دادسرا احضار می شوند ، متولیان تکالیف خود را به درستی انجام دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصران آلودگی هوا به دادسرا احضار می شوند ، متولیان تکالیف خود را به درستی انجام دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید