مهاجری: هنوز قراردادی با سپیدرود امضا نکردم

به گزارش مجله زیبایی زندگی، تا قبل از جلسه دوشنبه که در آن تکلیف مالکیت معین می گردد، رضا مهاجری هیچ قراردادی با قرمزپوشان رشتی امضا نخواهد کرد.

مهاجری: هنوز قراردادی با سپیدرود امضا نکردم

به گزارش خبرنگاران، سمیرا شیرمردی، چند روزی بود که خبر می رسید رضا مهاجری با باشگاه سپیدرود رشت به توافق رسیده و قرار است راهنمایی این تیم را در ادامه رقابت ها به عهده بگیرد. مهاجری که مذاکرات اولیه را به صورت تلفنی انجام داده بود، برای مذاکرات نهایی راهی رشت شد. او جمعه با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت جلسه داشت که از همان جلسه خبر رسید توافق نهایی صورت گرفت. بعد از آن، طولی نکشید که گفته می شد مهاجری برای باشگاه سپیدرود رشت شرط گذاشته در صورت جذب 5، 6 بازیکن جدید و کنار گذاشتن 4، 5 بازیکن راهنمایی قرمزپوشان رشتی را به عهده می گیرد که این مساله هنوز میسر نگردیده.

اما همه چیز به شنبه کشیده شد. صبح اولین روز هفته، باشگاه سپیدرود رشت در خبری رسمی بیان کرد: بعد از جلسه ای که جمعه بین رضا مهاجری و کیومرث بیات مدیرعامل سپیدرود برگزار گردید صبح شنبه جلسه نهایی در این مورد برگزار گردید و طرفین به توافقات لازم دست یافتند. در این جلسه خواسته های متقابل مورد قبول طرفین نهاده شد و به احتمال خیلی زیاد سه شنبه قرارداد رسمی مهاجری با سپیدرود امضا خواهد شد و او کار خود را با قرمزهای شهر رشت آغاز خواهد نمود. نکته جالب این است که در خبر سایت باشگاه سپیدرود در مورد دستیار آینده مهاجری هم خبر آمده بود: محمد تقوی بازیکن سابق استقلال تهران دستیار اول مهاجری خواهد بود و یک بدنساز هم به سپیدرود اضافه خواهد شد و سایر دستیاران او تغییر نخواهد نمود. بعد از این خبر هم صحبت از لیست رضا مهاجری به میان آمد. اینکه او جابر انصاری، علی قربانی و چند بازیکن دیگر را به باشگاه پیشنهاد داده تا جذب شوند.

این خبرها چنین باوری برای هواداران به وجود آوردند که مهاجری از یکشنبه کارش را رسما با سپیدرود رشت آغاز می نماید. این در حالی بود که در همان خبر منتشر گردیده گفته می شد محتمل است سه شنبه قرارداد رسمی امضا گردد. به هر حال همه تصور می کردند کار تمام گردیده است اما رضا مهاجری این مساله را رد می نماید. مهاجری که از انتشار خبر امضای قراردادش با سپیدرود رشت، تعجب می نماید، در مورد خبر منتشر گردیده می گوید: واقعا نمی دانم چرا و بر چه اساسی این خبر منتشر گردیده که من و باشگاه سپیدرود رشت به توافق نهایی رسیدیم. ما یک صحبت کوتاه با هم داشتیم اما قرار شد یک سری مشکلات حل گردد تا توافق نهایی صورت بگیرد و بعد هم قرارداد را امضا کنیم. به هر حال فکر می کنم با وجود اینکه چند شرط برای امضای قرارداد گذاشته بودیم، مسئولان باشگاه اینطور برداشت کردند که همه چیز تمام گردیده است و به خاطر همین خبر را بیان کردند که این مساله خیلی عجیب است. به هر حال هنوز قراردادی با سپیدرود رشت امضا نکردم.

با این صحبت ها اینطور برداشت می گردد که شرط های رضا مهاجری چندان دشوار نبود که باشگاه سپیدرود همه چیز را تمام گردیده می دانست اما ظاهرا شرایط اینطور هم نیست. گفته می گردد رضا مهاجری در صحبتی که با مسئولان باشگاه قرمزپوش رشتی داشت، بیان کرد قبل از هر چیز باید شرایط مالکیت باشگاه تعیین گردد و اینکه مالک می تواند هزینه کند یا نه. در واقع اینکه مالک پول دارد که هزینه کند یا نه. شرط دیگر مهاجری هم به بحث حل مشکلات مالی و پرداخت مطالبات بازیکنان اختصاص داشت و در نهایت هم بحث اضافه شدن چند بازیکن جدید و جدا شدن تعدادی از بازیکنانی که در تیم هستند. شاید در کنار این شروط، مهاجری شرط های دیگری هم داشته اما ظاهرا مهمترین آن بحث مالکیت باشگاه است که خبر می رسد دوشنبه تکلیف آن تعیین خواهد شد. اگر این اتفاق بیفتد و مالک جدیدی باشگاه سپیدرود رشت را در اختیار بگیرد، باید دید مشکلات حل می گردد یا نه. تا الان تنها چیزی که تعیین گردیده این است که تا قبل از جلسه دوشنبه که در آن تکلیف مالکیت تعیین می گردد، رضا مهاجری هیچ قراردادی با قرمزپوشان رشتی امضا نخواهد نمود. چراکه او معتقد است با هر شرایطی قرار نیست کار کند و فقط در صورتی راهنمایی سپیدرود را به عهده می گیرد که بتواند به این تیم کمک کند. نه اینکه فکرش درگیر مشکلات مالی باشد و به خاطر آن تمرکز لازم برای کمک به تیم نداشته باشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 12

به "مهاجری: هنوز قراردادی با سپیدرود امضا نکردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: هنوز قراردادی با سپیدرود امضا نکردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید