نامه سرمربی پرسپولیس به باشگاه رسید، کالدرون تهدید به فسخ قرارداد کرد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به نظر می رسد اگر پرسپولیسی ها نتوانند تعهدات اقتصادی خود در قبال او را اجرایی نمایند و شروطش را بپذیرند، کالدرون به قطر نخواهد رفت.

نامه سرمربی پرسپولیس به باشگاه رسید، کالدرون تهدید به فسخ قرارداد کرد

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه ای به این باشگاه بیان کرد که به خاطر عمل نکردن پرسپولیسی ها به تعهدات شان می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون بعد از آخرین ملاقات پرسپولیس برابر نساجی مازندران ایران را به مقصد آرژانتین ترک کرد تا تعطیلات سال جدید میلادی را پشت سر بگذارد. او اکنون از این که باشگاه نتوانسته به تعهداتش عمل کند بسیار ناراحت است. در همین رابطه وکیل سوییسی این مربی اول ژانویه 11 دی با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام نموده این باشگاه به تعهدات اقتصادی خود در قبال کالدرون عمل ننموده و از این رو این مربی می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

طبق برنامه قرار است پرسپولیسی ها روز پنج شنبه راهی قطر شوند تا اردویی 12 روزه در دوحه داشته باشند. البته قرار بر این بود کالدرون در قطر به سایر پرسپولیسی محلق گردد اما حالا که نامه تهدید فسخ او به باشگاه رسیده است به نظر می رسد اگر پرسپولیسی ها نتوانند تعهدات اقتصادی خود در قبال او را اجرایی نمایند و شروطش را بپذیرند، کالدرون به قطر نخواهد رفت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 697

به "نامه سرمربی پرسپولیس به باشگاه رسید، کالدرون تهدید به فسخ قرارداد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه سرمربی پرسپولیس به باشگاه رسید، کالدرون تهدید به فسخ قرارداد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید