نبض تئاتر اردبیل با جشنواره استانی فجر می تپد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، ناصر اسحاقی عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه سی و هفتمین جشنواره تئاتر استانی فجر توضیح داد: میزبانی اردبیل از این جشنواره باعث هم افزایی و تعامل بین استانی شده و آثار مثبت زیادی را برای فرهنگ و هنر منطقه خواهد داشت.

نبض تئاتر اردبیل با جشنواره استانی فجر می تپد

وی تئاتر را انعکاس زیبایی های طبیعی و بیانگر رویدادها و اتفاقاتی دانست که در اطراف ما می گذرد که باید در انعکاس این رویدادها همچنان وفادار و امانتدار باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: تمامی رشته های هنری به صورت عام و تئاتر به صورت خاص مسائل اخلاقی، رفتاری و اجتماعی جامعه را نشانه بگیرند تا برای بازکردن گرهی از گره های محیط پیرامونی اقدام عملی انجام پذیرد.

اسحاقی ادامه داد: تئاتری که از دغدغه های اجتماعی به دور باشد شاید به تماشاکردنش بیارزد ولی از تاثیرپذیری و عمق کافی بهره مند نخواهد شد.

حال خوب تئاتر اردبیل مدیون هنرمندان است

به گفته وی حال خوب تئاتر اردبیل نه بخاطر مسائل اداری، اجرایی و پشتیبانی آن بلکه بخاطر ذوق و علاقه و مهارت هنرمندان بوده و چنین حس و توانایی هنرورزان بسیار ارزشمند است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اضافه نمود: میزبانی از جشنواره تئاتر فجر در اردبیل به پشتوانه ذوق و همت هنرمندان بوده و با تداوم چنین رویکردی روزهای روشن تئاتر اردبیل فرا خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 120

به "نبض تئاتر اردبیل با جشنواره استانی فجر می تپد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبض تئاتر اردبیل با جشنواره استانی فجر می تپد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید