نشست سرپرست معاونت صنایع دستی استان مرکزی با هنرمندان برگزار شد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نشست هم اندیشی سرپرست معاونت صنایع دستی استان مرکزی با پیشکسوتان شش رشته اولویت دار قلم زنی، طراحی سنتی، آثار چوبی، تراش سنگ های قیمتی، نگار گری و همچنین رشته مینا و تزیینات آثار فلزی برگزار شد.

نشست سرپرست معاونت صنایع دستی استان مرکزی با هنرمندان برگزار شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، قاسم کاظمی سرپرست معاونت صنایع دستی امروز چهارشنبه 3 دی ماه 97 با اعلام این خبر گفت: نشست هم اندیشی با پیشکسوتان صنایع دستی استان در حقیقت حاکی از اعتقاد سازمان به وجود گنجینه ای گرانبها نزد ایشان است که می تواند بسیاری از مسائل و حتی مسائل این حوزه را مرتفع کند چراکه پیشکسوتان، کارشناس ترین افراد حاضر در هر حوزه ای هستند و بهترین اتاق فکر برای راهبرد اهداف سازمان.

کاظمی افزود: در این نشست مسئله ای بسیار کارشناسی مصوب شد که از ریزبینی پیشکسوتان و هماهنگی ایشان با اداره کل نشات گرفته است. این مصوبه تاکید می کند در تمام طرح ها و ایده های ذهنی و سپس اجرایی میبایست طراحی های سنتی مدنظر هنرمندان قرار گیرد تا ضمن هماهنگی تولید کیفی بین محصولات تولیدی، اصالت و هنر ایرانی در آثار نیز حفظ شود.

او در انتها گفت: همچنین مقرر گشت همگرایی بین هنرمندان از طریق نشست های مشترک در جهت تولیدات کیفی در رشته های اولویت دار استان که شامل قلم زنی، طراحی سنتی، آثار چوبی، تراش سنگ های قیمتی، نگار گری و همچنین رشته مینا و تزیینات آثار فلزی ایجاد شود تا بتوان به فصل مشترک تولید کیفی و کمی در این رشته ها رسیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 368

به "نشست سرپرست معاونت صنایع دستی استان مرکزی با هنرمندان برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست سرپرست معاونت صنایع دستی استان مرکزی با هنرمندان برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید