نشست شورای امنیت درباره حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان بی نتیجه انتها یافت

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نشست شورای امنیت برای مصاحبه درباره حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان بدون هیچگونه نتیجه ای به سرانجام رسید.

نشست شورای امنیت درباره حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان بی نتیجه انتها یافت

با همراهی تور عمان نوروز99 از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که به پیشنهاد آمریکا برای آنالیز حادثه آتش سوزی نفتکش ها در دریای عمان تشکیل شد، بدون هیچ نتیجه ای سرانجام یافت.

منصور العتیبی نماینده کویت در سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت در سرانجام این نشست که عصر پنجشنبه به صورت غیر علنی برگزار گردید، در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست اطلاعات اولیه این حادثه بیان شد.

وی اضافه کرد: در این خصوص هیچ سند و شواهدی ارائه نشده و ضروری است تحقیقات ادامه یابد.

پیش از ظهر پنچشنبه دو کشتی نفتکش شامل نفتکش Front Altair که با پرچم جزایر مارشال متعلق به نروژ از قطر اتانول بارگیری نموده بود و نفتکش Kokuka Courageous که با پرچم پاناما از الجبیل عربستان به مقصد سنگاپور، محموله متانول حمل می کرد، دچار حادثه شدند که بنا بر ادعای رسانه های غربی هدف حمله قرار گرفته اند.

در پی این حادثه، اتحادیه اروپا از کشورهای منطقه خواست که به منظور جلوگیری از بروز هرگونه تنش، حداکثر خویشتن داری را از خود نشان دهند.

روسیه نیز در خصوص هرگونه نتیجه گیری شتابزده و نیز در خصوص کوشش بعضی کشورهای شناخته شده برای تحمیل کردن مسئولیت حادثه به یک کشور خاص هشدار داد.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 653

به "نشست شورای امنیت درباره حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان بی نتیجه انتها یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست شورای امنیت درباره حادثه برای دو نفتکش در دریای عمان بی نتیجه انتها یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید