نماینده مجلس: باید هرچه سریعتر استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، طباطبایی نژاد گفت: پس از تهیه گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اعلام کردیم که هرچه سریعتر این 2 باشگاه خصوصی شوند.

نماینده مجلس: باید هرچه سریعتر استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیدصادق طباطبایی نژاد، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره موضوع تحقیق و تفحص از 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این تحقیق درباره منابع مالی و جریمه هایی است که در عرصه بین المللی و داخلی برای این 2 باشگاه ایجاد شده است. امور مالی استقلال و پرسپولیس از سال 87 تا 97 بررسی می شود. گزارش آماده شده است. این گزارش حدود 130 تا 140 صفحه است و خلاصه آن امروز در صحن علنی مجلس قرائت شد.

طباطبایی نژاد ادامه داد: این 2 باشگاه به عنوان شرکت فرهنگی زیر نظر وزارت ورزش و جوانان هستند، اما قوانین حاکم بر شرکت های دولتی در این تیم ها رعایت نشده است.

او درباره رقم دقیق برآورد شده از بدهی های این 2 باشگاه گفت: در گزارش این رقم آمده، اما من حضور ذهن ندارم. من و همکاران در این یک سال متوجه شدیم که اصل 44 قانون اساسی مبنی بر خصوصی سازی این 2 باشگاه باید انجام شود. قوانین مالی و دولتی حاکم بر دیگر دستگاه ها به هیچ وجه در این 2 باشگاه رعایت نشده است. ما پیشنهاد دادیم که هر چه زودتر این 2 باشگاه را خصوصی کنیم. هیچ واحد حقوقی منسجمی در استقلال و پرسپولیس وجود نداشته است و این موضوع را به خوبی متوجه شدیم. پس پیشنهاد دادیم تا زمانی که این باشگاه ها خصوصی نشده اند، حداقل واحد حقوقی منسجمی برای آن ها تشکیل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1054

به "نماینده مجلس: باید هرچه سریعتر استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: باید هرچه سریعتر استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید