نماینده مجلس: ستاد بحران خودش یک بحران است!

به گزارش مجله زیبایی زندگی، نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از ستاد بحران گلایه داریم. هم اکنون گاز 16 هزار مشترک در تربت جام قطع است.

نماینده مجلس: ستاد بحران خودش یک بحران است!

جلیل رحیمی دنیا آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با شبکه خبر با گلایه از مسئولان ستاد بحران اظهارداشت: گاز 16 هزار مشترک گاز در تربت جام قطع شده است و با صحبت هایی که با مسوولان داشتیم، اما بازهم گازشان قطع است.

او در ادامه گفت: ما در این منطقه شرایط سختی داریم و کسی جوابگوی مردم نیست. من در مصاحبه با وزیر نفت شرایط را تشریح کردم.

دنیا آبادی تاکید نمود: خود ستاد بحران، یک بحران است. چگونه است که سرمای زمستان را پیش بینی ننموده است؟ هم اکنون فشار گاز در تربت جام 60 و 70 است و تا زمانی که به 200 نرسد، ما نمی توانیم گاز 16 هزار مشترک را تامین کنیم.

این نماینده مجلس اضافه نمود: در تایباد هم ما با افت فشار گاز روبرو هستیم. چگونه ممکن است که مشهد که مردم آن توانایی مالی بهتری در مقایسه با شهر های مرزی دارند، گاز دارد، اما گاز شهر های محروم مرزی قطع شده است.

نماینده مردم تربت جام ادامه داد که من با وزیر خارجه درباره قطعی گاز ترکمنستان صحبت کردم. نمی گردد که ترکمنستان در اوج سرما به یکباره گاز خود را قطع کند و به تعهدات خود پایبند نباشد.

او در ادامه با گلایه از ستاد بحران اضافه نمود: مردم ما را در دمای منفی 10 و 15 رها نموده اند. من از مسئولان تقاضا دارم که به آمار های روی کاغذ توجه نکنند.

منبع: فرارو
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2234

به "نماینده مجلس: ستاد بحران خودش یک بحران است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده مجلس: ستاد بحران خودش یک بحران است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید