هزینه کرد 13 میلیارد تومانی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در لرستان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: 13 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و تشویق سهم کارفرما پارسال برای اشتغال350 معتاد بهبود یافته در این استان هزینه شد.

هزینه کرد 13 میلیارد تومانی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در لرستان

به گزارش خبرنگاران لرستان: کرم یاری افزود: سهم این اداره در سال گذشته برای ایجاد اشتغال مددجویان، یکهزار و 590 نفر بود که یکهزار و 768 شغل برای جامعه هدف از جمله معلولان ایجاد و در این راستا 59 میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک مرکزی تسهیلات جذب و هزینه شد.

یاری ادامه داد: اعتبار اشتغالزایی مددجویان بهزیستی لرستان امسال با حدود 50 درصد به حدود 90 میلیارد تومان افزایش می یابد.

یاری بیان کرد: دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی لرستان با 16 مرکز سرپایی درمان معتادان خود معرف با پذیرش 2 هزار و 134 نفر خدمات پزشکی، روانشناختی، مددکاری و درمان با متادون انجام را می دهد.

وی ادامه داد: همچنین 38 مرکز اقامتی میان مدت با پذیرش پنج هزار و 927 نفر و ارائه خدمات پزشکی و مددکاری با موضوع پرهیزمداری و بدون استفاده از داروی مخدر در سال گذشته، اکنون نیز فعال هستند.

یاری شرح داد: مرکز ماده 16 مردان با ظرفیت بیش از 200 و تبصره 2 زنان با پذیرش 88 معتاد متجاهر و نگهدارنده با دوز کم متادون نیز ارائه خدمت می کنند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1707

به "هزینه کرد 13 میلیارد تومانی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کرد 13 میلیارد تومانی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید