هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در ادلب

به گزارش مجله زیبایی زندگی، وزارت دفاع روسیه هشدار داد که گروهک تروریستی جبهه النصره به دنبال اجرای طرح تحریک آمیز خود در ادلب و سپس متهم کردن دمشق به انجام حملات شیمیایی است.

هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در ادلب

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سوریا الان، مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه دیروز، چهارشنبه اظهار داشت که اعضای گروه تروریستی هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) سعی دارند در ادلب دست به اقدامات تحریک آمیز بزنند.

الکساندر شربتسکی رئیس مرکز روسی آشتی طرف های درگیر در سوریه در این باره هشدار داد که عناصر وابسته به جبهه النصره با هدف متهم کردن مجدد دولت سوریه به انجام حملات شیمیایی، خود را برای انجام اقدامات تحریک آمیز در ادلب آماده می نمایند.

رئیس مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه-وابسته به وزارت دفاع روسیه- تاکید نمود که عناصر تروریستی در حال حاضر 15 بمب حاوی مواد سمی ناشناخته را ساخته اند.

عناصر تروریستی از شروع بحران سوریه در سال 2011 تا به امروز، چندین بار در مناطق مختلف این کشور دست به انجام حملات شیمیایی زده و سپس با حمایت رسانه ای و سیاسی بعضی کشورهای منطقه و غرب، دمشق را به دست داشتن در این حملات متهم نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1152

به "هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در ادلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روسیه درباره اقدامات تحریک آمیز تروریست ها در ادلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید