واکنش تازه ترامپ به 2 تیراندازی اخیر در آمریکا

به گزارش مجله زیبایی زندگی، ایسنا نوشت: رئیس جمهوری آمریکا به دو تیراندازی مرگبار اخیر در این کشور پرداخت و اذعان کرد که شاید باید کارهای بیشتری درباره رسیدگی به خشونت با استفاده از سلاح انجام گردد.

واکنش تازه ترامپ به 2 تیراندازی اخیر در آمریکا

به گزارش شبکه خبری سی.ان.ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به خبرنگاران گفت: به واقع کارهای زیادی درباره مساله رسیدگی به خشونت های مرتبط با سلاح اجرا شده اما شاید باید کارهای بیشتری در این مورد انجام گردد.

این اظهارات از سوی ترامپ پس از دو حمله مرگبار به فاصله 13 ساعت در تگزاس و اوهایو مطرح شد.

اوایل روز یکشنبه، یک تیرانداز به سوی مردم در دیتون، اوهایو آتش گگردد و باعث مرگ 9 تن شد. فرد تیرانداز توسط افسران به ضرب گلوله کشته شد. چند ساعت قبل تر یعنی روز شنبه، یک تیرانداز هم در ال پاسو واقع در تگزاس در یک مرکز خرید به نام والمارت به سوی مردم تیراندازی کرد و باعث کشته شدن 20 تن شد؛ تیرانداز 21 ساله نژادپرست سفیدپوست در بازداشت به سر می برد.

ترامپ در واکنش به این دو تیراندازی مرگبار در آمریکا گفت: می خواهم بگویم این دو اتفاق غیرقابل باور هستند. ما عاشق مردم هستیم. انزجار و نفرت در کشور ما جایگاهی ندارند و ما می خواهیم مراقب آن باشیم.

رئیس جمهوری آمریکا با قدردانی از عملکرد پلیس ادامه داد، این قتل عام ها ممکن بود بدتر از این باشد. باور نکردنی بود. این قتل عام وحشتناک بود اما می توانست بدتر از این هم باشد.

ترامپ امروز (دوشنبه) در ساعت 10 صبح به وقت محلی آمریکا درباره این تیراندازی ها بیانیه ای رسمی صادر می نماید.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 244

به "واکنش تازه ترامپ به 2 تیراندازی اخیر در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش تازه ترامپ به 2 تیراندازی اخیر در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید