واکنش فرانسه به موضوع دخالت پاریس در بحران سیاسی الجزایر

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرگزاری صداوسیما نوشت: فرانسه هر گونه تمایل این کشور را برای دخالت در بحران سیاسی الجزایر رد و اعلام نمود پاریس مثل دیگر کشورهای اروپایی تحولات الجزایر را با رعایت مقررات پیگیری می نماید.

واکنش فرانسه به موضوع دخالت پاریس در بحران سیاسی الجزایر

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک؛ زاویه درینکورXavier Driencourt سفیر فرانسه در الجزایر پس از دیدار با عبدالقادر بن صلاح, رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور و تسلیم اعتبار نامه اش به او, با رد شایعاتی که در رسانه ها و در کوچه و بازار در مورد تمایل فرانسه به مداخله در امور الجزایر منتشر می شود, خاطرنشان کرد پاریس همچون کشورهای دیگر اروپایی با احترام به مقررات تحولات الجزایر را بدون قضاوت و بدون تمایل به مداخله در امور این کشور, پیگیری می نماید.

وی با اشاره به روابط دو کشور و ابراز امیدواری برای توسعه روابط دوجانبه در همه زمینه ها و با اشاره به ماهیت مسالمت آمیز جنبش اعتراضی مردمی که خواستار تغییر نظام سیاسی هستند گفت: مردم فرانسه تحت تاثیر, بلوغ سیاسی مردم بزرگ الجزایر قرار گرفته اند.

این درحالی است که رئیس ستاد مشترک ارتش الجزایر 10 آوریل در بیانیه وزارت دفاع این کشور گفته بود طرفهای خارجی که دارای پیشینه تاریخی با الجزایر هستند کوشش می نمایند این کشور را بی ثبات نمایند و بذر اختلاف بین فرزندان این ملت بپاشند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 196

به "واکنش فرانسه به موضوع دخالت پاریس در بحران سیاسی الجزایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فرانسه به موضوع دخالت پاریس در بحران سیاسی الجزایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید