واکنش پلیس به خبر تیراندازی از یک خودرو با پلاک عربی در هیرمند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، فرمانده انتظامی هیرمند با توجه به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به سمت خودروی یک شهروند در آن شهرستان گفت: عاملان این تیراندازی افراد مسلح ناشناسی بودند که تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیر آن ها ادامه دارد.

واکنش پلیس به خبر تیراندازی از یک خودرو با پلاک عربی در هیرمند

به گزارش همشهری، علی میر اظهار کرد: حدود ساعت 20:00 شب گذشته در پی اعلام یک مورد تیراندازی به سمت یک خودرو در جهت روستای جهانتیغ به سمت زابل بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد با حضور مأموران در محل تعیین شد سرنشینان مسلح و ناشناس یک دستگاه پژو پارس با پلاک عربی در حالیکه سر و صورت خود را پوشانده بودند با سلاح کلاش راننده یک دستگاه سواری زانیتا را تهدید و خودروی او را کنار جاده متوقف می نمایند و سپس شروع به تیراندازی به موتور خودوری وی نموده و از محل متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند با اشاره به شروع تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام گفت: متأسفانه در پی انتشار این خبر در فضای مجازی عده ای فرصت طلب این اقدام را به نیرو های نظامی و انتظامی نسبت داده اند که چنین شایعاتی به هیچ وجه صحت ندارد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1401 بروزرسانی: 5 مرداد 1401 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 2142

به "واکنش پلیس به خبر تیراندازی از یک خودرو با پلاک عربی در هیرمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پلیس به خبر تیراندازی از یک خودرو با پلاک عربی در هیرمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید