پرسپولیس به دنبال عقب نماندن از رقبا، صنعت نفت در رویای شگفتی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز با برگزاری دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به سرانجام می رسد.

پرسپولیس به دنبال عقب نماندن از رقبا، صنعت نفت در رویای شگفتی

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر امروز (دوشنبه) با برگزاری یک بازی به انتها می رسد. پرسپولیس که این روزها شاهد حواشی خاصی است، از ساعت 19:45 در استادیوم آزادی، از صنعت نفت آبادان میزبانی می نماید.

شاگردان گابریل کالدرون که در دو هفته اخیر فقط سه امتیاز در جدول به نام خود ثبت کردند، حالا می خواهند با اتکا به شرایط میزبانی و حمایت هوادارانشان برابر صنعت نفت آبادان به فزونی برسند تا از کورس بالانشینان جدول عقب نمانند. البته پرسپولیسی ها که هفته قبل برابر تراکتور شکست خوردند، هنوز از حواشی آن بازی دور نشده اند.

حرکت عجیب بیرانوند در بازی برابر تراکتور، باعث شد دو روز پیش از مصاف برابر صنعت نفت آبادان، خبر محرومیت دروازه بان پرسپولیس روی خروجی سایت فدراسیون قرار بگیرد و کار را برای کالدرون سخت کند ولی این انتها حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتور نبود چون بیرانوند پس از شنیدن خبر محرومیتش، مصاحبه ای عجیب انجام داد و گفت قصد خداحافظی از فوتبال ایران را دارد.

از این رو، پرسپولیسی ها که بعد از شکست برابر تراکتور، خود را برای دیدار قبل داربی آماده می کردند، درگیر حاشیه ای شدند که خواه، ناخواه روی عملکرد تیم تاثیر خواهد گذاشت.

در مقابل اما شاگردان دراگان اسکوچیچ از دو بازی قبلی خود چهار امتیاز به دست آورده اند و حالا بالاتر از پرسپولیس، جزو تیم های بالانشین جدول هستند. طلایی پوشان آبادان به خوبی می داند بازی سختی در انتظارشان است اما پیروزی در این بازی و کسب سه امتیاز آن، می تواند به صنعت نفت یاری کند که به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 378

به "پرسپولیس به دنبال عقب نماندن از رقبا، صنعت نفت در رویای شگفتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس به دنبال عقب نماندن از رقبا، صنعت نفت در رویای شگفتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید