چه تعداد از بانکی های سمنان به کرونا مبتلا شدند؟، کمبود نیرو معضل بزرگ بانک ها

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/سمنان دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان سمنان از ابتلای 80درصد کارکنان بانک های این استان به کووید19 در دوران این همه گیری اطلاع داد و گفت: با وجود خطر ابتلا به این ویروس بانک ها در تمام این ماه ها به ارائه خدمت به مردم استان پرداختند.

چه تعداد از بانکی های سمنان به کرونا مبتلا شدند؟، کمبود نیرو معضل بزرگ بانک ها

سیدمحمد شادمهر در این کمیسون که با حضور مدیران دیگر بانک های استان برگزار گردید اظهار کرد: 16 بانک از 31 بانک استان در کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان عضو هستند.

وی با بیان اینکه 272 شعبه بانک های عضو کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان در استان مستقر و در حال فعالیت هستند ادامه داد: 2هزار و 670 نفر، مجموع پرسنل بانکهای عضو شورای هماهنگی بانکهای استان هستند.

شادمهر با بیان اینکه کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان نقش موثری در صنعت، کشاورزی و فراوری کشور داشته است اضافه نمود: استان سمنان رتبه هفتم شاخص مصارف نسبت به منابع را در کشور به خود اختصاص داده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان سمنان از واکسینه شدن کلیه پرسنل بانکی استان در برابر ویروس کرونا اطلاع داد و اظهار داشت: 80 درصد همکاران ما در شبکه بانکی به علت ارتباط مسقیم با ارباب رجوع، به ویروس کرونا مبتلا شدند.

مدیریت شعب باک ملی استان سمنان با بیان اینکه کمبود نیرو یکی از بزرگترین مسائل بانکهای استان است گفت: بانک های استان در بحث تسهیلات صنعت، کشاورزی و فراوری پیشرو هستند.

شادمهر از کوشش بانک های استان برای یاری به واحدهای فراوریی و صنعتی اطلاع داد و اضافه نمود: 9 برابر منابع تسهیلاتی اختصاصی به وسیله ستاد تسهیل استان، از سوی بانکها اختصاص و کارسازی شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان سمنان توضیح داد: با توجه به صنعتی بودن استان، تمرکز منابع اقتصادی در خارج از استان اتفاق می افتد که یکی از دغدغه های شبکه بانکی در این استان است.

وی گفت: باید تمهیداتی اندیشیده گردد تا سایر بانک های غیر عضو کمیسیون هماهنگی بانک های استان، نقش موثری در بحث تخصیص منابع برای صنعت، کشاورزی و فراوری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1901

به "چه تعداد از بانکی های سمنان به کرونا مبتلا شدند؟، کمبود نیرو معضل بزرگ بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه تعداد از بانکی های سمنان به کرونا مبتلا شدند؟، کمبود نیرو معضل بزرگ بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید