کافرمایانی که حقوق نیرو های پیمانکار شهرداری پرداخت نمی کنند باید در لیست سیاه قرار بگیرند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عدم پرداخت به موقع حقوق نیرو های پیمانکار شهرداری تهران توسط کارفرمایان گفت: این فرایند مسائل عدیده ای را برای این افراد ایجاد کرده است و در صورت ادامه این شرایط این کارفرمایان باید در لیست سیاه قرار بگیرند.

کافرمایانی که حقوق نیرو های پیمانکار شهرداری پرداخت نمی کنند باید در لیست سیاه قرار بگیرند

به گزاش گروه اجتماعی خبرنگاران، افشین حبیب زاده در جریان دویست و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری نسبت به عدم پرداخت به موقع حقوق تعداد قابل توجهی از پیمانکاران توسط کارفرمایان شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: امروز در ششم آبان ماه قرار داریم، اما متأسفانه اخبار زیادی مبنی بر عدم دریافت حقوق تعداد قابل توجهی از نیرو های پیمانکار توسط کارفرمایان به بنده رسیده است.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق را دریافت می کنند گفت: حقوق این افراد بین یک میلیون و 900 تا دو میلیون و 100 هزار تومان است و این حقوق ناچیز نیز در زمان تعیین و تعیین به آن ها پرداخت نمی شود.

حبیب زاده با طرح این پرسش که عدم پرداخت به موقع حقوق به این افراد ظلم محسوب می شود گفت: چه کسی باید جوابگوی این مسئله باشد و در همین ارتباط این کارگران تحت امر شهرداری تهران هستند و حداقل حقوق را دریافت می کنند باید به این موضوع رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: در این شرایط اقتصادی اگر فردی به سوپرمارکت مراجعه کند برای خرید آینده باید حدود یک میلیون تومان بپردازد و این در حالی است که این کارگران باید هزینه خرج خانواده خود را پرداخت کنند. باید با کارفرمایانی که حقوق نیرو های خود را پرداخت می کنند برخورد جدی صورت گیرد و حتی این کارفرمایان در لیست سیاه قرار بگیرند.

وی افزود: همچنین در طی روز های گذشته پیام های متعددی از سوی پرسنل حریم بان و شهربان به بنده ارسال شده است که با توجه به تغییرات اجرا شده در چارت فعالیت این مجموعه اساسا توجهی به پرداخت حقوق آن ها نمی شود به طوری که اگر این پیام ها را جمع آوری کنیم تبدیل به یک کتاب می شود و باید به این موارد رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش که چه کسی باید به مسائل این افراد رسیدگی کند، گفت: این در حالی است که با این شرایط ما باید انتظار خدمات خوب از این افراد داشته باشیم که البته این پرسنل به نحو احسن کار خود را انجام می دهند، اما باید درخواست آن ها را نیز مورد توجه قرار بدهیم.

حبیب زاده در پایان گفت: کارفرمایان در ارتباط با زمان پرداخت حقوق پرسنل خود عنایت ویژه را داشته باشند و در غیر این صورت و با ادامه این شرایط در پرداخت حداقل حقوق این افراد بنده اقدام به شکایت خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1324

به "کافرمایانی که حقوق نیرو های پیمانکار شهرداری پرداخت نمی کنند باید در لیست سیاه قرار بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافرمایانی که حقوق نیرو های پیمانکار شهرداری پرداخت نمی کنند باید در لیست سیاه قرار بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید