کرونای قطعی 26 نفر در سمنان، مردم جز در موارد ضروری بیرون نیایند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از افزایش موارد قطعی ابتلای به کووید19 در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه به 26 نفر اطلاع داد.

کرونای قطعی 26 نفر در سمنان، مردم جز در موارد ضروری بیرون نیایند

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز جواب آزمایش 26 نفر از نمونه های ارسالی به تهران مثبت اعلام شده است.

وی از بهبودی کامل و ترخیص 16 نفر از موارد ابتلای قطعی به کروناویروس در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه اطلاع داد و اضافه کرد: به این افراد به طور اکید توصیه می گردد تا سرانجام دوره نقاهت در خانه در قرنطینه بمانند و از ارتباط با دیگران حتی الامکان اجتناب نموده و موارد بهداشتی را به دقت رعایت نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با انتقاد از عدم توجه بعضی از مردم به توصیه های بهداشتی گفت: متاسفانه همچنان در سطح بعضی از شهرها همچنان با ازدحام مردم در بعضی مراکز و از جمله مراکز خرید روبرو هستیم که بی توجهی به آن می تواند مخاطرات جدی برای عموم مردمبه همراه داشته باشد.

دکتر دانایی بر ضرورت جدی دریافت توصیه های بهداشتی تاکید نمود و گفت: از همه مردم و هم استانی ها به طور اکید انتظار داریم از حضور در معابر عمومی و اجتماعات و گردهمایی های خانوادگی اجتناب نموده و جز در موارد ضروری از خانه بیرون نیایند.

به گزارش خبرنگاران سخنگوی وزارت بهداشت امروز آدینه 16اسفندماه شمار موارد مثبت مبتلا به کووید19 در استان سمنان را 114 نفر اظهار داشت.

استان سمنان از معدود استان های دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است و از این رو آمار مبتلایان استان جداگانه اعلام می گردد. آمار دو استان شرقی استان از سوی علوم پزشکی شاهرود و آمار سایر شهرستان ها از طرق علوم پزشکی استان اعلام می گردد. در ضمن تا دیروز 15 اسفند تعداد فوتی های دو دانشگاه در مجموع 7 نفر اعلام شده است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 871

به "کرونای قطعی 26 نفر در سمنان، مردم جز در موارد ضروری بیرون نیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونای قطعی 26 نفر در سمنان، مردم جز در موارد ضروری بیرون نیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید