کرونا باشگاه های کشتی را ضربه فنی نموده است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران/البرز رئیس هیات کشتی استان البرز گفت: طی دو سال با بسته بودن مدارس و شیوع کرونا، جمعیت ورزشکاران کشتی استان کاهش یافته است.

کرونا باشگاه های کشتی را ضربه فنی نموده است

حمید یاری در گفت و گو با خبرنگاران، از بسته شدن بیش از 15 باشگاه خصوصی کشتی در استان اطلاع داد و گفت: بسیاری از باشگاه های خصوصی به علت شرایط نامساعد در مدت شیوع کرونا در استان البرز بسته شده اند و هیچ حمایتی نیز از آنها صورت نگرفته است.

به گفته وی با توجه به پر آسیب بودن کرج، ورزش می تواند به کاهش آسیب های اجتماعی یاری کند اما هیچ اقدام عملی از سوی مسئولان در این زمینه دیده نمی گردد.

رئیس هیأت کشتی البرز با بیان اینکه 65 درصد بار ورزش ایران در المپیک را کشتی به دوش می کشد، گفت: برنامه ریزی مناسبی برای ارتقا این ورزش وجود ندارد.

یاری با انتقاد از کم کاری مسئولان استان در زمینه ورزش گفت: مسئولان البرز که اکثرا نیز غیر بومی هستند گویا هیچ تعصبی بر روی ورزش استان ندارند. مسئولان در دیگر استان ها پای کار ورزش هستند ولی در البرز چنین نیست. در کرج ظرفیت و قهرمان داریم اما مسئول دلسوز نداریم.

وی ادامه داد: شهرداری ها در دیگر استان ها در ورزش تیم داری می نمایند. چرا شهرداری کلانشهر بزرگی چون کرج نمی تواند اینکار را انجام دهد. استاندار البرز با وجود ظرفیت های بالای شهرک های صنعتی و کارخانجات مختلف که در البرز وجود دارد می تواند فعالان اقتصادی استان را به حمایت از ورزش ترغیب کند.

وی با اشاره به تبلیغات مناسب در صورت جذب حامی اقتصادی گفت: در موضوع تبلیغات میدانی و پخش زنده تلویزیونی اقدامات لازم انجام می گردد و در چنین شرایطی احتیاج است تا مسئولان استان ورود نمایند و به حمایت از ورزش و کشتی استان بپردازند. در کشتی پخش زنده تلویزیونی در مسابقات جهانی وجود داشت و مردم علاقه مند به این رشته هستند و شرکت ها و برندهای مختلف می توانند از این ورزش با توجه به ظرفیت های آن حمایت نمایند.

یاری با ابراز امیدواری از اینکه با عادی شدن شرایط کرونا و باز شدن مدارس، استعدادیابی با سرعت بیشتری صورت می گیرد گفت: طی دو سال با بسته بودن مدارس و شیوع کرونا، جمعیت ورزشکاران کشتی استان کاهش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1911

به "کرونا باشگاه های کشتی را ضربه فنی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا باشگاه های کشتی را ضربه فنی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید