کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان بازشماری آرا ویسکانسین می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ روز چهارشنبه گفت که به زودی خواهان بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین خواهد شد.

کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان بازشماری آرا ویسکانسین می گردد

این در حالی است که طبق قوانین ایالتی ویسکانسین، تا زمانی که کمیسیون انتخاباتی این ایالت فرآیند جمع آوری آرا از کمیته های انتخاباتی بخش های این ایالت را به انجام نرساند، هیچ کمپین انتخاباتی نمی تواند خواهان بازشماری آرا گردد.

بیل استپین مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ در بیانیه ای مدعی شد: به رغم نظرسنجی های عمومی و مضحکی که به عنوان تاکتیکی برای جلوگیری از [شرکت] رأی دهندگان استفاده شد، ویسکانسین شاهد یک رقابت بسیار تنگاتنگ بود؛ همانگونه که همواره انتظار داشتیم. گزارش هایی مبنی بر بروز تخلف در چندین بخش این ایالت در دست است که باعث بروز تردیدهای بسیار جدی در خصوص اعتبار این نتایج می گردد. رئیس جمهور در شرف ارائه درخواستی برای بازشماری [آرا] است و ما فوراً این کار را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگاران، ادامه شمارش آرای حضوری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایالت ویسکانسین، پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات ها در این انتخابات را نشان می دهد.

بدین ترتیب، بایدن در این ایالت از دونالد ترامپ رقیب جمهوریخواه خود جلو زده است.

سایت انتخابات آمریکا در این خصوص اظهار داشت: با شمارش 95 درصد از آرای ایالت کلیدی ویسکانسین، بایدن 49.6 و ترامپ 48.9 درصد آرا را به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است که ایالت ویسکانسین 10 رأی الکترال دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 13 آذر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1332

به "کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان بازشماری آرا ویسکانسین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپین انتخاباتی ترامپ خواهان بازشماری آرا ویسکانسین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید