یاری آدیداس به ایتالیایی ها برای تمدید قرارداد مانچینی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شرکت فراوری پوشاک و ملزومات ورزشی آدیداس به فدراسیون فوتبال ایتالیا برای تمدید قرارداد سرمربی کنونی اش یاری خواهد نمود.

یاری آدیداس به ایتالیایی ها برای تمدید قرارداد مانچینی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، پس از انتشار خبری توسط نشریه رپوبلیکا مبنی بر اینکه به فدراسیون فوتبال ایتالیا به زودی با شرکت پوما به عنوان اسپانسر و تأمین کننده پوشاکش قطعی همکاری می نماید و با دیگر برند آلمانی آدیداس قرارداد همکاری منعقد خواهد نمود، اکنون خبری دیگر منتشر شده مبنی بر اینکه همکاری ایتالیایی ها با آدیداس ممکن است منجر به یک منفعت عظیم برای تیم ملی سرزمین چکمه ای گردد.

سایت فوتی هدلاین، ضمن تأیید خبر رپوبلیکا مبنی بر اینکه آدیداس از سال 2023 اسپانسر پوشاک تیم های ملی فوتبال ایتالیا خواهد شد، نوشته است که به موجب این قرارداد، فدراسیون فوتبال ایتالیا درآمد بیشتری کسب خواهد نمود که از طریق آن می تواند روبرتو مانچینی را به تمدید قراردادش با آتزوری متقاعد کند.

به موجب قرارداد فعلی فدراسیون فوتبال ایتالیا با شرکت پوما، هر ساله 18.9 میلیون یورو به حساب نهاد حاکم بر فوتبال ایتالیا واریز می گردد. در همین حال گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می خواهد قبل از شروع رقابت های یورو 2020 در ابتدای ماه خرداد امسال و احتمالاً تا ماه آینده، قرارداد مانچینی را تمدید کند. او برنامه دارد قرارداد مانچو را تا سال 2026 یا حداقل سال 2024 تمدید کند. قرارداد فعلی مانچینی تا سال 2022 اعتبار دارد.

همکاری با آدیداس از نظر اقتصادی به فدراسیون فوتبال ایتالیا یاری خواهد نمود که حقوق مانچینی را برای منصرف شدن از بازگشت به کار در رده باشگاهی تأمین کند، هر چند تعیین نیست که عامل اقتصادی به تنهایی برای اقناع سرمربی پیشین تیم های اینتر و منچسترسیتی کافی خواهد بود یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 1634

به "یاری آدیداس به ایتالیایی ها برای تمدید قرارداد مانچینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری آدیداس به ایتالیایی ها برای تمدید قرارداد مانچینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید