کنایه های سیاسی یک مدیر صدا و سیما درباره قرارداد مهران مدیری ، ماجرای قرارداد مدیری چیست؟

به گزارش مجله زیبایی زندگی، یک منبع مطلع در صدا و سیما تاکید نموده است مهران مدیری اصلا با صد و سیما قرارداد ندارد.

کنایه های سیاسی یک مدیر صدا و سیما درباره قرارداد مهران مدیری ، ماجرای قرارداد مدیری چیست؟

به گزارش خبرنگاران، امروز بعضی روزنامه های اصلاح طلب صفحه یک خود را به انتقاد از مهران مدیری و مبلغی که دریافت نموده اختصاص دادند که در زیر تصاویر آن را می بینید. این اقدام با واکنش رسانه های اصولگرا همراه شده و فارس در گزارشی به آنالیز نقدها از مهران مدیری پرداخته است.

یک منبع مطلع در سازمان صداوسیما درباره ماجرای دستمزد میلیاردی صداوسیما به مهران مدیری به فارس گفته است: اصلا طرح موضوع از پایه ایراد دارد. چون مهران مدیری با تلویزیون قراردادی ندارد. قرارداد او با تهیه کننده است و این تهیه کننده است که تعیین می نماید چه دستمزدی به مجری خود بدهد.

وی ادامه داده است: برای تهیه چنین برنامه هایی بودجه تعیین و معینی وجود دارد، قراردادهای شفافی امضاء می گردد و غیرممکن است که یک مجری بتواند قرارداد دستمزد میلیاردی با تلویزیون ببندد. ضمن اینکه این نکته را فراموش نکنیم که حتی اگر این اتفاق بیافتد، میزان سودآوری مهران مدیری برای تلویزیون چندین برابر دستمزدی است که او می گیرد.

محمدحسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما نیز در این زمینه نوشت: به شادی مردم نگاه سیاسی نداشته باشید و تا از چم و خم قصه ها هم با خبر نشده اید تیتر یک نزنید. این حجم از تماس های مردم با 162 و میزان رضایت شان از برنامه های شب یلدا قیمت ندارد. گرچه در سازمان صداوسیما همواره با حداقل قیمت هزینه شادی پرداخت می گردد.

او همچنین تاکید نموده است: بعضی ها که با این شادی مردم و موفقیت صداوسیما، سناریوی سیاسی شان را شکست خورده و چند صد میلیارد تومانشان را از کف رفته می دانند، بدانید و بدانند که این جهت ادامه دارد.

  • ماجرای دورهمی میلیاردی مهران مدیری | هر قسمت 350 میلیون؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 661

به "کنایه های سیاسی یک مدیر صدا و سیما درباره قرارداد مهران مدیری ، ماجرای قرارداد مدیری چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های سیاسی یک مدیر صدا و سیما درباره قرارداد مهران مدیری ، ماجرای قرارداد مدیری چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید