کنعانی زادگان: در دربی فقط برای برد به میدان می رویم، در فوتبال حرفه ای باید روبروی تیم سابقت بازی کنی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم پرسپولیس گفت: اگر باز هم مورد اعتماد کالدرون باشم و به میدان بروم در بازی دربی 90 با تمام جودم برای پرسپولیس بازی می کنم.

کنعانی زادگان: در دربی فقط برای برد به میدان می رویم، در فوتبال حرفه ای باید روبروی تیم سابقت بازی کنی

گروه ورزشی خبرنگاران، مدافع ملی پوش تیم پرسپولیس که در ابتدای فصل جاری با سروصدای زیادی به این تیم پیوست سرانجام نخستین تجربه خود با پیراهن این تیم در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس را روبروی یک تیم جنوبی (صنعت نفت آبادان) بدست آورد و اتفاقا با زدن یک گل به این تیم هر سه امتیاز مصاف خانگی پرسپولیس را به حساب باشگاهش واریز کرد. کنعانی زادگان که در این دیدار جایگزین سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه پرسپولیس شده بود جواب اعتماد گابریل کالدرون را به درستی داد.

محمدحسین کنعانی زادگان در گفتگو با دانشجو، درباره بازی قبلی، بازگشت تیمش به بالای جدول و رویارویی با تیم سابقش استقلال دربازی دربی 90 حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

قبل از دربی درباره دیدار با صنعت نفت بگویید و اینکه چه برنامه ای برای این دیدار داشتید؟

با اینکه مقابل تراکتور با شکست روبرو شدیم اما تیم ما توانست خودش را از شرایط خاصی که به وجود آمده بود، نجات بدهد. خیلی ها منتظر بودند تا ما باز هم امتیاز از دست بدهیم ولی با توجه به شرایط جدول و نتایج ابتدای فصل که از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است پیش از دیدار با نفت آبادان همقسم شدیم که هرطور شده این دیدار را با برد پشت سر بگذاریم.

با این برد از بحران خارج شدید؟

پرسپولیس تیم معمولی نیست که با یک شکست دچار بحران شود. البته برخی اینطور می گفتند که شرایط ما بحرانی است اما به هیچ عنوان این اتفاق نیفتاده و در این فصل نیز تلاش می کنیم تا پرسپولیس را به یک قهرمانی دیگر برسانیم. ما برای همین، اینجا هستیم تا بتوانیم با تمام انگیزه های مان برای قهرمانی بجنگیم. به همین علت یک شکست نمی تواند نشان دهنده ضعف تیم ما باشد.

درباره بازی با نفت بیشتر توضیح می دهید؟ بدون توجه به احتمال آسیب دیدگی و محرومیت خیلی جدی در این دیدار حاضر شدید؟

نمی توانستیم امتیازات بازی با صنعت نفت را فدای دربی پایتخت کنیم. البته بازی با استقلال هم بسیار مهم است اما برای ما دریافت سه امتیاز در همه بازی ها اهمیت دارد. به همین دلیل تمام تمرکز مان روی بازی با صنعت نفت آبادان بود و به خواسته مان نیز رسیدیم.

شادی گلی که در دیدار با صنعت داشتی را آماده کرده بودی؟

به هر حال اولین بازی بود که برای پرسپولیس در لیگ نوزدهم به زمین می رفتم و وقتی گل زدم ناخودآگاه آن شادی را انجام دادم.

فکر می کردی در دیدار اول گل بزنی؟

من همواره برای گلزنی در بازی آماده ام و این را در دستور کار خودم می گذارم که اگر فرصت برایم بوجود آمد حتما گلزنی کنم. کادر فنی هم از ما خواسته بود در صورت امکان در امر گلزنی مشارکت داشته باشیم.

با این حساب برای شادی گلت برنامه داشتی؟

نه! اتفاقا برنامه ریزی شده نبود، اما به هر حال اصالت من هم خوزستانی است! هر کس وقتی گل بزند راضی می شود. گریه که نباید کرد!

برخی طرفداران بلافاصله پس از گلت برایت لقب کمپانی را انتخاب کردند؟

مخلص طرفداران پرسپولیس هستم. شعار کنعانیِ کمپانی را واقعاً دوست دارم و امیدوارم بتوانم با ارائه بازی های بهتر جواب محبت های آنان را بدهم.

حالا از دربی و بازی برابر تیم سابقت بگو! این دیدار را چطور پیش بینی می کنی؟

قطعا استقلال نیز برنامه های خاصی برای این بازی خواهد داشت و همین امر کار هر دو تیم را سخت می کند، ولی امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که شاهد بازی زیبایی در میدان مسابقه شویم.

آماده این بازی و رویارویی با تیم سابقت هستی؟

- بله! من یک فوتبالیست حرفه ای هستم و باید بتوانم در هر شرایطی بازی کنم. بالاخره یکی از دیدارهای دور رفت هم رویارویی با تیم استقلال است که باید با تمام وجود در آن برای موفقیت تیمم تلاش کنم. البته اگر آقای کالدرون به من اعتماد کند و بازی ام بدهد.

فکر می کنی طرفداران پرسپولیس در این دیدار به استادیوم بیایند؟

قطعا! با اینکه بازی وسط هفته برگزار می شود و ساعتش هم طوری است که شاید خیلی ها هنوز سرکار باشند ولی پرسپولیس اینقدر عاشق دارد که همه جایگاه های در نظر گرفته شده برای تیم شان را پر کنند.

فارغ از دیدار با استقلال هدف خودت و هم تیمی هایت از مسابقات این فصل چیست؟

بازیکنان پرسپولیس با انگیزه های فراوانی تمرینات خود را دنبال می کنند. ما می خواهیم یک فصل بی نظیر را ادامه بدهیم و قهرمانی دیگری به افتخارات این باشگاه اضافه کنیم. گابریل کالدرون نیز به ایران آمده و می داند چه هدفی را باید دنبال کند. همین امر به ما انگیزه می دهد.

حرف آخر؟

باید از طرفداران پرسپولیس نیز تشکر و قدردانی کنم زیرا آنها در همین مدت کوتاه لطف زیادی به من داشتند و همواره مرا مورد حمایت شان قرار دادند. همه بازیکنان حسی شبیه به من در رابطه با طرفداران دارند و امیدواریم بتوانیم با یک قهرمانی دیگر مزد این حمایت طرفداران پرسپولیس را بدهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 399

به "کنعانی زادگان: در دربی فقط برای برد به میدان می رویم، در فوتبال حرفه ای باید روبروی تیم سابقت بازی کنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: در دربی فقط برای برد به میدان می رویم، در فوتبال حرفه ای باید روبروی تیم سابقت بازی کنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید