گواردیولا: بازیکنان من از دیناموزاگرب شناختی ندارند، رقیب ما تیمی پرتلاش است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، پپ گواردیولا از دیناموزاگرب به عنوان یک رقیب جدی و سرسخت نام برد.

گواردیولا: بازیکنان من از دیناموزاگرب شناختی ندارند، رقیب ما تیمی پرتلاش است

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل دیناموزاگرب در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از اوضاع خوب تیمش سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: فرناندینیو اگر آماده باشد، می تواند هفته ای 2 بار بازی کند. وقتی استونز برگردد، یک گزینه جایگزین برای او خواهیم داشت. سال گذشته هر چه به خاتمه فصل نزدیک تر شدیم، فرناندینیو کم می آورد. 2 سال قبل اما او هر 3 روز یکبار بازی می کرد و مسئله ای وجود نداشت. یکی از بازیکنانی بود که بیشترین دقایق ممکن را در میدان بود. بنابراین همه چیز به ریکاوری اش پس از هر بازی بستگی دارد. چند بازیکن جوان داریم. اریک گارسیا و بلیز شانس بازی کردن دارند چون اینجا در کنار ما هستند. می توانیم روی آنها حساب کنیم. در این باره هیچ شکی نیست. تیلور در کار با توپ خیلی خوب است اما دوست دارد دوئل ها را ببرد و روی توپ های بلند مبارزه کند. اریک هم بسیار باهوش است. بازیسازی او و کیفیت پاس هایش درجه یک است. بنابراین شرایط بازی کردن را دارند اما ترکیب را مربی انتخاب می نماید.

او در ادامه اضافه نمود: دیناموزاگرب؟ اینکه با 5 مدافع، 4 گل به آتالانتا زدند، کار کمی نبود. ما خودمان را برای هر احتمالی آماده می کنیم اما ایده دینامو تغییر نمی نماید. آنها تیمی بسیار پرتلاش و جنگنده به خصوص در میانه میدان هستند. حتی مهاجمان رقیب در این درگیری ها شرکت می نمایند. در کناره ها هم بازیکنان سریعی دارند که در ضدحملات خطرناک هستند. اینکه آنها توانستند آتالانتا را که در یک لیگ سخت بسیار خوب کار نموده، با 4 گل ببرند، یک هشدار است. 2 بازی بعدی ما در خانه است و شانس خوبی برای تمام کردن کار صعود خواهیم داشت اما ابتدا باید بدانیم احتیاج است در زمین چه کنیم چون بازیکنان، شناختی از دینامو ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 418

به "گواردیولا: بازیکنان من از دیناموزاگرب شناختی ندارند، رقیب ما تیمی پرتلاش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: بازیکنان من از دیناموزاگرب شناختی ندارند، رقیب ما تیمی پرتلاش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید