یمن، شلیک 2 موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران عربستان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، منابع یمنی از شلیک دو فروند موشک زلزال 1 و چندین گلوله توپ به مواضع مزدوران ارتش سعودی در اطراف جیزان خبر دادند.

یمن، شلیک 2 موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران عربستان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در پاسخ به ادامه جنایات عربستان با دو فروند موشک زلزال و چندین گلوله توپ مواضع مزدوران ارتش سعودی درغرب کوه النار در اطراف جیزان را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه جمعه مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف جیزان را هدف حملات خود قرار دادند و در جریان این عملیات پیروز شدند چندین مقر را از لوث مزدوران پاکسازی کرده و خسارت های سنگینی به آنها وارد سازند.

یک منبع نظامی گفت که در جریان این عملیات تعداد زیادی از مزدوران کشته و سه خودروی نظامی منهدم شد و چندین قبضه سلاح نیز به غنیمت نیروهای یمنی در آمد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه ای به جز قربانی شدن میلیون ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت های حیاتی یمن نداشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 312

به "یمن، شلیک 2 موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن، شلیک 2 موشک زلزال 1 به مواضع مزدوران عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید