2 هزار مسافر گرفتار سیل در شهرستان رابر نجات یافتند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، خبرنگاران: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: دو هزار نفر که برای گردش به شهرستان سرسبز رابر مسافرت نموده بودند، در سیلاب روز گذشته گرفتار شدند که با یاری امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

2 هزار مسافر گرفتار سیل در شهرستان رابر نجات یافتند

اگر علاقمند به سفر با بهترین شرایط تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

کاووس محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرمان اظهار کرد: وقوع سیلاب روز گذشته در شهرستان رابر، بیشتر مسافران این منطقه گردشگری را گرفتار کرد.

وی با اشاره به گرفتاری 600 خودرو در سیلاب روز گذشته در شهرستان رابر، اضافه نمود: سیلاب برای دو هزار گردشگر ایجاد دردسر نموده بود، اما خوشبختانه امدادگران هلال احمر در مدت زمان سه ساعت پیروز به نجات این افراد و خودروهایشان از سیل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اضافه نمود: اغلب مسافران از استان های هرمزگان و یا شهرستان های مختلف استان به رابر سفر نموده و در حاشیه رودخانه ها در حال گردش بودند.

محمودی توضیح داد: شب گذشته هلال احمر در منطقه رابر 600 نفر را اسکان اضطراری داد که عمده این افراد در سیل روز گذشته گرفتار شده بودند.

وی اضافه نمود: تا ساعت 22 شب گذشته امدادرسانی و اسکان مسافران، گردشگران و نجات یافتگان از سیل در مناطق مختلف شهرستان رابر ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از توزیع البسه و سبدهای غذایی به 200خانوار در این شهرستان اطلاع داد و گفت: در مسیرهای کوهستانی نیز به سبب سرما و بارش شدید باران، عده ای گرفتار شده بودند که با یاری امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

محمودی بیان نمود: بارش باران در شهرستان رابر بیش از میزان پیش بینی شده و شدت سیل در این شهرستان کم سابقه بود.

وی با تاکید بر اینکه تنها بعضی از گرفتاران در سیل دچار آسیب های جزئی و شکستگی دست و پا شده بودند، اظهار کرد: امدادرسانی تا ساعت 24 شامگاه گذشته به نحو مطلوب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اضافه نمود: در بخش ساردوئیه نیز نیروهای امدادی این جمعیت به تعدادی از گرفتار شدگان در سیل یاری و امدادرسانی رسانی کردند.

محمودی با اشاره به اینکه سامانه بارشی تا عصر امروز در استان و جنوب شرق کشور فعال است، اظهار داشت: در جنوب استان کرمان نیز هلال احمر در حالت آماده باش کامل برای مقابله با خطرات ناشی از سیل احتمالی و یاری به مردم قرار گرفته است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 681

به "2 هزار مسافر گرفتار سیل در شهرستان رابر نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار مسافر گرفتار سیل در شهرستان رابر نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید