200میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرمنازل مسکونی خسارت دیده درزلزله

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، شاهرخ کناری بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه اجرای مانور لزله در یاسوج اضافه کرد: ایران کشوری زلزله خیز است و تمام کلان شهرهای کشور به جز اصفهان روی گسل زلزله قرار دارند.

200میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرمنازل مسکونی خسارت دیده درزلزله

وی بیان داشت: یکی از مسائلی که در کاهش آسیبهای ناشی از زلزله بسیار مهم و موثر است توجه به ایمنی در ساخت و سازها است.

کناری اضافه کرد: متاسفانه در برخی از نقاط و حاشیه شهر ایمنی در ساخت خانه ها رعایت نمی گردد و این امر در هنگام بروز حوادث بسیار خطرناک است و جان افراد خانواده را در معرض خطر قرار می دهد.

وی توضیح داد: همچنین در بروز حوادثی همچون زلزله حفظ خونسردی و ارائه راه حل درست برای جلوگیری از خطر جانی در زمان کم به حفظ سلامت افراد و کاهش آسیبها یاری می نماید و این امر باید همواره مورد توجه قرار گیرد و آموزشهای لازم به خانواده ها ارائه گردد.

فرماندار بویراحمد با بیان اینکه 15 هزار دانش آموز عضو تشکلهای پیشتازان و جمعیت هلال احمر هستند، گفت: این دانش آموزان با فراگیری مهارت های امداد و نجات این آمادگی را دارند که اگر حادثه ای در مدارس پیش بیاید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین با اشاره به خسارات آتش سوزیهای در استان گفت: در سال گذشته 35 درصد کاهش آتش سوزی جنگلهاذو مراتع را در شهرستان بویراحمد داشتیم اما متاسفانه 85 هتکار از مراتع و جنگلهای استان در آتش سوختند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 93

به "200میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرمنازل مسکونی خسارت دیده درزلزله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرمنازل مسکونی خسارت دیده درزلزله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید