احتمال حذف اسکنر عنبیه چشم در گوشی جدید سامسونگ

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به تازگی شایعاتی درباره حذف اسکنر عنبیه چشم در گوشی های Galaxy S10 Lite، Galaxy S10 + و Galaxy S10 پخش شده است.

احتمال حذف اسکنر عنبیه چشم در گوشی جدید سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ آخرین شایعه از سامسونگ، احتمال حذف عملکرد اسکنر عنبیه چشم در سری Galaxy S10 است. طبق گفته SamMobile، سامسونگ در حال ساخت سنسور بیومتریک است که بیش از دو سال پیش رسما همراه با Galaxy Note 7 رونمایی شد. تا به امروز تکنولوژی اسکن عنبیه بخشی از تمام گلکسی اسمارتفون هاست که شامل سری S و Note می شوند.

خوب، ممکن است بعضی به دلایلی نادرست بگویند اسکنر عنبیه چشم تقریبا در ابتدا نیز تکنولوژی از دست رفته بود. در حالی که سامسونگ قطعا با گذشت زمان این قابلیت را بهتر نموده بود. این اسکنر حتی زمانی که کاربر عینک خود را به چشم دارد نیز عمل می نماید. هنوز هم اثر انگشت یا اسکن صورت راه های راحت تری برای باز کردن قفل گوشی شما هستند.

اما دلیل واقعی برای حذف اسکنر عنبیه چشم چه می تواند باشد؟ با یک دو دو تا چهار تا کردن ساده متوجه می شویم که این تغییر ممکن است برای حاشیه نازک دور صفحه نمایش Galaxy S10 و +S10 باشد. به نظر می رسد فضای کافی در بالای صفحه وجود ندارد تا مادون قرمز و سنسور این قابلیت به این گوشی اضافه گردد. با توجه به شایعات، سامسونگ می تواند تمامی طرح هایی را که اصطلاحا بدون حاشیه نامیده می شوند را مجددا طراحی و با این روش این مشکل را رفع کند. و این طراحی را به گونه ای انجام دهند که فریم دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش قرار گیرد.

سامسونگ برندی است که به اسکنر اثر انگشت پایین صفحه نمایش مشهور است. حتی اگر اسکنر اثر انگشت آن را زیر صفحه نمایش قرار ندهند، این اسکنر را به طور مستقیم در دکمه پاور در سمت راست گوشی قرار می دهد. ما قبلا چنین محلی برای اسکنر اثر انگشت را در میان گوشی های میان رده Galaxy A7 مشاهده نموده ایم.

شایعات پیرامون Galaxy S10 که به احتمال زیاد از سه مدل دستگاه جداگانه Galaxy S10 Lite، Galaxy S10 + و Galaxy S10 تشکیل شده اند در حال افزایش است و تا خاتمه سال 2018 نیز بیشتر می گردد.

بیشتر بخوانید: ربات های انسان نمایی که شما را می ترسانند +فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 77

به "احتمال حذف اسکنر عنبیه چشم در گوشی جدید سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حذف اسکنر عنبیه چشم در گوشی جدید سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید