اعتقاد عجیب شفر به علی کریمی تا سالن کنفرانس

به گزارش مجله زیبایی زندگی، شفر، علی کریمی را برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با السد قطر انتخاب کرد تا نشان دهد که او بی توجه به نظرات دیگر، همچنان اعتقاد راسخش را به علی کریمی حفظ نموده است.

اعتقاد عجیب شفر به علی کریمی تا سالن کنفرانس

به گزارش خبرنگاران ، تعدادی از پیشکسوتان استقلال سرعت علی کریمی را برای قرار دریافت در ترکیب استقلال و بازی مقابل السد کافی نمی دانند و از اعتقاد بیش از اندازه شفر به این بازیکن گله دارند. در چنین شرایطی اما سرمربی آلمانی استقلال، علی کریمی را برای حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با السد قطر انتخاب کرد تا نشان دهد که او بی توجه به نظرات دیگر، همچنان اعتقاد راسخش را به علی کریمی حفظ نموده است.

کریمی در جمع خبرنگاران در واکنش به اینکه امید ابراهیمی به گفته شفر فرمانده استقلال بود و آیا او می تواند در کنار فرشید باقری مقابل ستاره های السد قطر صف آرایی کند این طور شرح می دهد: امید یکی از بازیکنان کشورمان بود و برای استقلال در سال های گذشته خیلی زحمت کشید و موثر بود. در ماه های گذشته مصدومیتی را گذراندم و روزهای اول مراحل بدنسازی را از دست دادم. با این وجود از هفته اول در استقلال بازی کردم و رفته رفته به شرایط آرمانی رسیده ام. کوشش می کردم به تیم کمک کنم و در آینده این کوشش را دو برابر می کنم تا برای تیم مثمر ثمر باشم.

160 – 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 21

به "اعتقاد عجیب شفر به علی کریمی تا سالن کنفرانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتقاد عجیب شفر به علی کریمی تا سالن کنفرانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید