آنالیز پرونده نجومی بگیران پتروشیمی ها در کمیسیون اقتصادی

به گزارش مجله زیبایی زندگی، محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در مصاحبه با خبرنگاران، گفت: تحقیق و تفحص از چهار زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به زودی شروع می گردد.

آنالیز پرونده نجومی بگیران پتروشیمی ها در کمیسیون اقتصادی

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری نهایی گردیده، محورهای تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی هم نهایی گردیده است. تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی در حال تدوین است اما اطلاعات آن ناقص است، قرار بود دیروز در مورد تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی در کمیسیون رای گیری گردد که چون در اواخر جلسه کمیسیون از حد نصاب خارج شد رای گیری انجام نشد.

این نماینده مجلس اضافه نمود: گزارش ها در مورد سازمان تامین اجتماعی هم آماده است و متن تحقیق و تفحص آن باید نوشته گردد، آن هم بر اساس زمانبدی به زودی در کمیسیون اقتصادی مطرح و بعد از تصویب کارهای آن انجام می گردد. احتمالا تحقیق و تفحص از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک ماه دیگر شروع می گردد.

وی گفت: تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی فولاد و بیمه عشایر و روستاییان نیز در دستور کار هستند، اما در حال حاضر اولویت ما برای تحقیق و تفحص سازمان بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی است.

پور ابراهیمی در واکنش به انتشار حقوق نجومی یکی از مدیران پتروشیمی زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: این موضوع و همچنین نحوه انتصاب مجدد ایشان در شرکت دیگری بعد از افشای فیش حقوق نجومی اش در پستی جدید در کمیسیون اقتصادی مجلس آنالیز و نتیجه را به مردم اعلام می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 18

به "آنالیز پرونده نجومی بگیران پتروشیمی ها در کمیسیون اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز پرونده نجومی بگیران پتروشیمی ها در کمیسیون اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید