ترابی، گربه سیاه ازبکستان

به گزارش مجله زیبایی زندگی، مهدی ترابی در سال های اخیر سه گل مهم برای تیم ملی به ثمر رسانده که دو تا از انها مقابل ازبکستان در تاشکند بوده. دو گلی که زمینه ساز بردهای یک بر صفر ایران مقابل ازبکستان بوده اند.

ترابی، گربه سیاه ازبکستان

به گزارش خبرنگاران ،مهدی ترابی حدود 4 سال است که در تیم ملی بازی می نماید و البته هیچ وقت به طور مداوم در ترکیب ثابت کی روش حضور نداشته. ترابی در این مدت، 18 بار برای تیم ملی بازی نموده و 5 گل به ثمر رسانده. گل هایی که سه تا از آن ها حساس و سرنوشت ساز بوده اند. ترابی نخستین گل ملی خود را در استادیوم ملی تاشکند و در حضور 9 هزار تماشاگر ازبک به ثمر رساند. گلی که در دقیقه 4+90 و با نفوذ ترابی از سمت چپ و ضربه زمینی او وارد دروازه میزبان شد تا ایران بازی را با پیروزی یک بر صفر به سرانجام برساند.

دومین گل مهم ترابی، مقابل ژاپن به ثمر رسید. دیداری تدارکاتی که در تهران برگزار گردید و با نتیجه یک بر یک به سرانجام رسید. ترابی این گل را در برگشت ضربه ایستگاهی وارد دروازه ژاپن کرد تا ابتدا ایران از حریف پیش بیفتد و سپس گل تساوی را با اشتباه علیرضا حقیقی گرفتن کند. سومین گل سرنوشت سازی که ترابی به ثمر رساند، باز هم وارد دروازه ازبکستان شد. دوباره در تاشکند و مقابل ازبکستان. این گل را ترابی روی پاس سعید عزت اللهی به ثمر رساند. این بار هم تیم ملی با ضربه ترابی توانست به پیروزی یک بر صفر برسد.

بال تکنیکی سایپا، دو گل دیگر هم برای تیم ملی زده. گل هایی که البته چندان در نتیجه بازی تأثیر نداشتند. یکی مقابل قرقیزستان در روز برد 6 بر صفر تیم ملی و دیگری در برد ایران مقابل گوام با همین نتیجه. ترابی در این چند سال اخیر، هر وقت به زمین آمده موثر بازی نموده و نشان داده که می تواند بازیکن مهمی برای تیم ملی باشد. هر چند ایران در پست او، بازیکنان مطرحی چون مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد و بعید است فرصت حضور در ترکیب ثابت کی روش به این بازیکن برسد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 21 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 5

به "ترابی، گربه سیاه ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی، گربه سیاه ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید