جهانچی: با 2 هفته تمرین وارد مسابقات لیگ فوتسال بانوان شدیم، رقابت با سپیدرود دشوار است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم فوتسال شهرداری رشت گفت: دو روز مانده به آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان تیم شهرداری رشت بسته شد و هنوز نتوانسته ایم به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.

جهانچی: با 2 هفته تمرین وارد مسابقات لیگ فوتسال بانوان شدیم، رقابت با سپیدرود دشوار است

معصومه جهانچی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: ما با دو هفته تمرین وارد بازی های لیگ شدیم و در هفته نخست برابر تیم پارس آرای شیراز شکست خوردیم. در بازی روز جمعه نیز برابر تیم سپیدرود شکست را پذیرفتیم. نمی خواهم باخت مان را توجیه کنم، اما دو روز مانده به بازی برابر نماینده شیراز، تیم شهرداری رشت بسته شد.

وی اضافه نمود: هنوز به آمادگی کامل نرسیده ایم. البته از ابتدا نیز تیم را برای کسب سکو نبستیم، اما می خواهیم بازی های مطلوبی را ارائه کنیم. بازیکنان تیم شهرداری رشت جوان هستند و تعدادی از آنها نیز در لیگ دسته یک بازی می کردند که حالا در تیم شهرداری حضور دارند.

سرمربی تیم شهرداری رشت ادامه داد: به هرحال تیم سپیدرود نیز تیم قدرتمندی است و از بازیکنان ملی پوش بهره می برد. رقابت با این تیم در هر صورت دشوار است.

جهانچی در پاسخ به این پرسش که آیا با بازیکنان ملی پوش وارد مذاکره گردیده اید یا خیر؟، گفت: با تعدادی از بازیکنان ملی پوش مذاکره نموده ایم، اما بر سر رقم های قرارداد بازیکنان و بحث مالی به توافق نرسیدیم. به هرحال تیم شهرداری رشت بودجه زیادی ندارد و نمی تواند هزینه های زیادی را متحمل گردد.

وی یادآور شد: خیلی کوشش کردم که شهر رشت در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد و با توجه به اینکه هزینه های تیمداری در فوتسال به نسبت فوتبال کمتر است با تیم فوتسال وارد لیگ شدیم.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر16 سال اشاره ای نیز به تمرینات این تیم داشت و گفت: از روز گذشته تمرینات تیم دختران زیر 16 سال را آغاز کردیم. شرایط این تیم خوب است و دو مرحله دیگر از تمرینات تیم باقی مانده است.

جهانچی توضیح داد: 24 شهریورماه رقابت های مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد و تیم دختران ایران در این رقابت ها با تیم های جزایر مارینا، تایلند، تاجیکستان و سنگاپور همگروه است. تایلند رقیب سردشواری است و تمام کوشش ما این خواهد بود که از گروه خود صعود کنیم. در این مدت باقیمانده نیز تمرینات تیم در تهران دنبال خواهد شد و اردو و بازی تدارکاتی نداریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 13

به "جهانچی: با 2 هفته تمرین وارد مسابقات لیگ فوتسال بانوان شدیم، رقابت با سپیدرود دشوار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانچی: با 2 هفته تمرین وارد مسابقات لیگ فوتسال بانوان شدیم، رقابت با سپیدرود دشوار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید