ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند تشکیل می گردد

به گزارش مجله زیبایی زندگی، به گزارش خبرنگاران، مجید صفری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی گفت: پیگیری های لازم برای اتمام پروژه های نیمه کاره ای که بعضا 15 الی 16 سال نیمه کاره مانده بوده اجرا شده و در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد، که نمونه آن ساختمان فنی حرفه ای بود، که بعد از 15 سال با مدیریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی تحویل شهرداری دماوند داده شد، تا تکمیل گردد.

ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند تشکیل می گردد

وی گفت: در حال حاضر جلسات متعددی با خیرین امنیت ساز برای ایجاد امنیت پایدار برگزار کردیم و با گماردن نگهبان محله سعی در ارتقا امنیت شهرستان با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه هستیم.

فرماندار دماوند از سامان دهی حمل و نقل دماوند اطلاع داد و افزود: شبکه حمل و نقل دماوند در حال سامان دهی است.

وی دماوند را شهرستانی بحران خیز دانست و گفت: دماوند زلزله خیز است، از طرفی برف گیر بودن و شرایط جوی دماوند احتیاج این شهرستان به سازمان بحران منظم را افزایش می دهد، که این سازمان با سازوکار خاص خود در حال شکل گیری است، ما در برف و طوفان دوم که هفته پیش بود، کم ترین مشکل را داشتیم، که به دلیل آمادگی در فاصله بارش 2 برف بوده است.

صفری افزود: استفاده از توان و امکانات سمن ها و مردم در مواقع بحران بسیار اهمیت دارد.

وی از تشکیل ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند اطلاع داد و گفت: از بیش از شهرک اطراف دماوند، بسیاری به حاشیه نشینی تبدیل شده که ما در حال سامان دهی آن ها هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 132

به "ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد سامان دهی شهرک های حاشیه نشین دماوند تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید