سلیمانی: درگیری بعد از دیدار دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری رخ داد، مقصر بازیکنان دو تیم بودند

به گزارش مجله زیبایی زندگی، دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: از باشگاه ها می خواهم که برای از بین بردن تنش در زمان بازی تیم هایشان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

سلیمانی: درگیری بعد از دیدار دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری رخ داد، مقصر بازیکنان دو تیم بودند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کاظم سلیمانی، دبیر سازمان لیگ فوتبال درباره اتفاقاتی که در دیدار دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری اهواز رخ داد، گفت: نماینده فدراسیون و من به عنوان دبیر سازمان لیگ فوتسال این دیدار را بطور کامل زیر نظر داشتیم. از قبل هماهنگ نموده بودیم که تماشاگران پشت نیمکت تیم ها نباشند. ضمن اینکه نیروی انتظامی نیز حضور داشتند و کوشش خود را برای برقراری نظم به کار گرفتند.

وی ادامه داد: زمانی که بازی آغاز شد روند عادی خود را طی می کرد و به نظرم بازی دست بازیکنان اهواز بود. بازی پایاپایی را شاهد بودیم. در زمانی که گل دوم ملی حفاری به ثمر رسید ترقه ای از سوی تماشاچیان پرتاب شد و ترقه صدا دار بود اما هیچ صدمه ای را به سالن بازی وارد نکرد. سریعا به نماینده بازی متذکر شدم که اگر ترقه ای زدند، بازی نیمه تمام گردد که خوشبختانه تا انتها بازی هیچ اتفاقی رخ نداد.

سلیمانی اضافه کرد: در زمان انتها بازی، بازیکنان دو تیم و تماشاگران با یکدیگر درگیر شدند و متاسفانه شاهد تنش بودیم. مقصر دو تیم بودند که با یکدیگر درگیر شدند و معتقدم باخت تیم ها به مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ فوتسال مربوط نمی گردد و مسئول برد یا باخت مستقیما خود تیم ها هستند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: تیم گیتی پسند مسائلی دارد و معمولا مسائل خود را بر گردن فدراسیون و یا سازمان لیگ فوتسال می اندازد. ما از هیچ چیزی ترسی نداریم و فکر می کنم کسی که نمی تواند بازی ساده ای را ببرد، دنبال حواشی و بیانیه است.

وی در انتها گفت: تخلفات و شرایطی که در بازی رخ داد را به کمیته انضباطی ارجاع دادیم. از تمام باشگاه ها می خواهیم که در جریان بازی های لیگ از هیچ کوششی برای برگزاری مسابقه ای بدون اتفاق و حساسیت دریغ نکنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 145

به "سلیمانی: درگیری بعد از دیدار دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری رخ داد، مقصر بازیکنان دو تیم بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمانی: درگیری بعد از دیدار دو تیم گیتی پسند و ملی حفاری رخ داد، مقصر بازیکنان دو تیم بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید