معلول: بازی با الریان یک آزمون واقعی پیش از بازی با پرسپولیس است

به گزارش مجله زیبایی زندگی، سرمربی تیم الدحیل رویارویی با الریان را یک آزمون واقعی پیش از مصاف آسیایی با پرسپولیس دانست.

معلول: بازی با الریان یک آزمون واقعی پیش از بازی با پرسپولیس است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ ستارگان قطر، نبیل معلول در نشست خبری پیش از بازی هفته سوم این رقابت ها میان تیم های الدحیل و الریان گفت: این سومین بازی ما برابر الریان در طول 3 هفته اخیر در رقابت های مختلف است و برای الدحیل رقیب مهمی محسوب می گردد.

سرمربی تیم الدحیل قطر ادامه داد: ما همچنان در مسیر آماده سازی بازی با پرسپولیس از مرحله یک چهارم نهایی قرار داریم و حریفی بهتر از الریان پیدا نمی گردد، زیرا این بازی یک آزمون واقعی برای الدحیل پیش از رویارویی برابر حریف ایرانی مان خواهد بود. همچنان می خواهیم بازدهی خوبی در بازی ها داشته باشیم و همزمان با توجه به غیبت چندین بازیکن کلیدی بازی مدنظرمان را ارائه دهیم.

یوسف العربی، بازیکن تیم الدحیل نیز در این رابطه گفت: من و سایر بازیکنان تیم الدحیل به دنبال کسب سومین پیروزی در لیگ ستارگان قطر پیش از ورود به نبرد لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس هستیم.

دیدار رفت الدحیل قطر - پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ششم شهریور ماه برگزار می گردد. تاریخ بازی برگشت این دو تیم نیز 27 شهریور در استادیوم آزادی تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: beauty-of-life.ir شناسه مطلب: 6

به "معلول: بازی با الریان یک آزمون واقعی پیش از بازی با پرسپولیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلول: بازی با الریان یک آزمون واقعی پیش از بازی با پرسپولیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید